Chiudi annunziu

A prima sera, Samsung hà mostratu i so novi mudelli di punta à u Mobile World Congress in Barcelona Galaxy S9 à Galaxy S9+. Quessi sò direttamente ligati à l'"ace-eights" di l'annu passatu, chì sopratuttu prova u disignu identicu, salvu per un pocu di cambiamenti. Avemu vistu megliurenze principarmenti in u telefunu, sia in termini di hardware è software. A camera, u sonu, u rendiment, a sicurità è ancu a trasfurmazioni in un computer desktop anu passatu per una progressione significativa.

Camera

Di sicuru, a più grande attrazione Galaxy U S9 è S9 + hè una camera completamente riprogettata. I telefoni sò dotati di un sensore Super Speed ​​​​Dual Pixel cù una putenza informatica è memoria speciale è anu una nova lente cù una apertura variabile, chì hè dunque adattata ancu in cundizioni di poca luce. Hè ancu interessante a pussibilità di piglià scatti super-lenti è di creà emojis animati cù l'aiutu di a realtà aumentata. Camera Galaxy U S9 è S9 + include e seguenti caratteristiche:

  • Video super slow-motion: Galaxy S9 à Galaxy U S9 + sò i secondi smartphones in u mondu per pudè catturà sin'à 960 frames per seconda quandu registra video. I telefoni offrenu ancu una funzione intelligente di rilevazione di u muvimentu automaticu chì detecta u muvimentu in l'imaghjini è automaticamente principia a registrazione - tuttu ciò chì duvete fà hè di stabilisce a cumpusizioni currettamente. Dopu avè pigliatu scatti super slow motion, hè pussibule di sceglie a musica di fondo trà 35 opzioni diverse, o assignà una melodia à u video da una lista di canzoni preferite. Cù un toccu simplice, l'utilizatori ponu ancu creà, edità è sparte i fugliali GIF, mentre utilizanu trè modi di loop per riproduce u filmatu.
  • Foto di qualità in cundizioni di poca luce: A maiò parte di i telefoni smartphones sò furnuti cù una apertura fissa chì ùn pò micca adattà à l'ambienti di luce bassa o alta, risultatu in l'imaghjini granulati o sbiaditi. Samsung hà dunque decisu di piglià a camera in smartphones à un novu livellu è Galaxy Sia S9 sia S9 + offrenu una apertura variabile chì pò esse cambiata trà F1.5 è F2.4.
  • Emoji animati: Una di l'altri innovazioni maiò di i telefoni hè a capacità di creà emojis chì pareranu, sonaranu è cumportanu cum'è i so utilizatori. Emoticons utilizanu a realtà aumentata (AR Emoji) è un algoritmu di macchina chì analizeghja una maghjina bidimensionale di l'utilizatore, mape più di 100 caratteristiche faciale è poi crea un mudellu tridimensionale. In questu modu, a camera detecta, per esempiu, lampeggianti o tremanti. AR Emoji pò esse trasfurmatu in un video o stickers chì ponu esse spartuti.
  • Bixby: L'assistente intelligente integratu in a camera furnisce utili à traversu a realtà aumentata è e tecnulugia di apprendimentu automaticu informace circa l'intornu. Utilizendu a rilevazione è u ricunniscenza di l'ughjetti in tempu reale, Bixby pò furnisce istantaneamente informace direttamente in l'imaghjini chì a camera punta. Cù a traduzzione istantanea, hè cusì pussibule di fà traduzzione di testi in lingua straniera in tempu reale o di ricalculà u prezzu in una valuta straniera, amparà informace circa u vostru circondu, cumprà i prudutti vi vede davanti à voi, o calculate u vostru intake calori in tuttu u ghjornu.

Sonu migliuratu

Galaxy U S9 è S9 + anu avutu una trasfurmazioni significativa in quantu à u sonu. I telefoni anu avà parlanti stereo, chì sò ancu sintonizzati à a perfezione da a cumpagnia sorella AKG. Mentre chì un parlante hè tradiziunale situatu nantu à u fondu di u telefuninu, l'altru hè direttamente sopra à a visualizazione - Samsung hà migliuratu u parlante utilizatu solu per e chjama finu à avà. U supportu di u sonu surround Dolby Atmos hè ancu una grande nutizia

A nova generazione di DeX

I mudelli di l'annu passatu anu ancu introduttu a stazione di docking DeX, chì era capace di trasfurmà un smartphone in un computer desktop. Oghje, Samsung hà dimustratu a seconda generazione di sta docking station, è u so nome hè ancu cambiatu in manu. Grazie à u novu dock Dex Pad pò esse cunnessu Galaxy S9 è S9+ per un monitor, teclatu è mouse più grande. L'innuvazione principale hè chì u telefunu cunnessu à u DeX Pad stessu pò esse trasfurmatu in un touchpad. Dex Pad serà dispunibule in a Repubblica Ceca durante aprile à un prezzu di CZK 2.

Più nutizie

Hè digià una tradizione chì i telefoni di punta di Samsung supportanu a carica wireless, sò resistenti à l'acqua è à a polvera cù un gradu di prutezzione IP68, è in casu. Galaxy U S9 è S9 + ùn sò micca diffirenti. Ma a novità avà permette di espansione l'almacenamiento finu à 400 GB è hè furnutu cù l'ultimi processori high-end chì offre un altu rendiment è un processamentu di l'imaghjini sofisticatu.

A sicurità di i telefuni hè stata ancu migliurata è hè avà prutetta da l'ultima plataforma di sicurezza Samsung Knox 3.1, chì risponde à i paràmetri di l'industria di difesa. Galaxy U S9 è S9+ supportanu trè opzioni di autentificazione biometrica diffirenti - iris, impronte digitali è ricunniscenza faciale - cusì l'utilizatori ponu sceglie u megliu modu per prutege u so dispositivu è l'applicazioni. Ciò chì hè novu hè a funzione di Scansione Intelligente, chì hè un metudu di verificazione d'identità chì usa in modu intelligente i punti di forza cumminati di a scansione di l'iris è a tecnulugia di ricunniscenza faciale per sbloccare rapidamente è comodamente u telefunu di l'utilizatore in una varietà di situazioni. Telefoni Galaxy U S9 è S9 + anu ancu una impronta digitale dedicata, chì dà l'utilizatori l'opzione di utilizà una impronta digitale diversa da quella utilizata per sbloccare u telefunu per accede à u cartulare sicuru.

Grazie à u sensoru otticu migliuratu integratu ghjustu in u Galaxy S9 è S9 + piglianu ancu a cura di a salute à un livellu più altu, postu chì furnisce più ricchi è più precisi informace circa u statu di salute di l'utilizatori. U sensoru permette à i telefoni di seguità u fattore di stress cardiacu di l'utilizatore, un novu modu di misurà e richieste di u core, in tempu reale.

Prezzi è vendita:

In a Repubblica Ceca, i dui mudelli seranu dispunibili in trè varianti di culore - Midnight Black, Coral Blue è u novu Lilac Purple. Prezzu di mudellu cunsigliatu Galaxy U S9 costarà 21 CZK per a versione cù 999GB di almacenamiento è 64 CZK per u mudellu cù 24 GB di almacenamiento. Prezzi di più grande Galaxy U S9 + si ferma à CZK 24 (499 GB) o CZK 64 (26 GB).

In u nostru mercatu, serà pussibule di ottene un Samsung Galaxy S9 è S9 + in a versione 64 GB pò esse pre-ordinatu da 18:00 oghje. I pre-ordini saranu finu à u 15 di marzu. In ogni casu, se ordinate u telefunu da l'3 di marzu, u riceverete u venneri 8.3 di marzu. - vale à dì, una settimana sana prima prima di u lanciu ufficiale di vendita. U sicondu vantaghju di pre-ordine hè chì u cliente pò vende u so vechju telefunu via u situ web www.novysamsung.cz è riceve un bonus di CZK 9.3 per u prezzu di compra.

Samsung Galaxy S9 FB
 Galaxy S9Galaxy S9 +
OSAndroid 8 (Oreo)
MostraSuper AMOLED curvo da 5,8 pollici cù risoluzione Quad HD+, 18,5:9[1],[2] (570 ppi)Super AMOLED curvo da 6,2 pollici cù risoluzione Quad HD+, 18,5:97, 8 (529 ppi)

 

corpu147,7 x 68,7 x 8,5 mm, 163 g, IP68[3]158,1 x 73,8 x 8,5 mm, 189 g, IP689
CameraPosteriore: Super Speed ​​​​Dual Pixel 12MP Sensor AF cù OIS (F1.5/F2.4)

Frontale: 8MP AF (F1.7)

Posteriore: Camera doppia cù doppia OIS

- Grandangula: Super Speed ​​​​Dual Pixel 12MP AF sensor (F1.5/F2.4)

- Teleobiettivo: sensore AF 12MP (F2.4)

– Frontale: 8 MP AF (F1.7)

Processore di l'applicazioneExynos 9810, 10 nm, 64-bit, processore Octa-core (2,7 GHz Quad + 1,7 GHz Quad)[4]
MemoriaRAM 4 RAM

64/256 GB + slot Micro SD (finu à 400 GB)[5]

 

RAM 6 RAM

64/256 GB + slot microSD (finu à 400 GB)11

 

carta SIMSIM unica: Nano SIM

Dual SIM (Hybrid SIM): Nano SIM + Nano SIM o slot microSD[6]

Batterie3 mAh3 mAh
Ricarica rapida di u cable cumpatibile cù u standard QC 2.0

Carica wireless cumpatibile cù i standard WPC è PMA

RetiMigliuratu 4 × 4 MIMO / CA, LAA, LTE cat 18
ConnettivitàWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5 GHz), VHT80 MU-MIMO, 1024QAM, Bluetooth® v 5.0 (LE finu à 2 Mb/s), ANT+, USB type C, NFC, posizione (GPS, Galileo, Glonass, BeiDou)[7]
Pagamenti NFC, MST
SensoriSensore Iris, Sensore di Pressione, Accelerometru, Barometru, Sensore di impronte digitali, Giroscopiu, Sensore Geomagneticu, Sensor Hall, Sensore di Frequenza Cardiaca, Sensore di Prossimità, Sensore di Luce RGB
AutentificazioneLock: mudellu, PIN, password

Serratura biometrica: sensore di iris, sensore di impronte digitali, ricunniscenza facciale, scansione intelligente: autenticazione biometrica multimodale cù sensore di iris è ricunniscenza facciale

AudioAltoparlanti stereo sintonizzati da AKG, sonu surround cù tecnulugia Dolby Atmos

Formati audio riproducibili: MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, APE, DSF, DFF

VideoMP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

U più lettu d'oghje

.