Chiudi annunziu

Aieri à a sera, Samsung hà presentatu u novu Samsung à a fiera MWC in Barcelona Galaxy S9 aa cù ellu è u so fratellu maiò Galaxy S9+. Ancu s'è i cambiamenti sò accaduti principarmenti in u campu di a camera, u sonu, u rendiment - vale à dì, in u telefunu, u disignu hà ancu sottumessu un aghjurnamentu minore. Pudete avà vede a forma specifica di u telefunu in tutte e varianti di culore dispunibili da noi in i ritratti di stampa in i galerie sottu.

U spinu di u telefunu hà subitu un cambiamentu più significativu, in particulare per u mudellu più grande. Galaxy U S9 + vanta una camera doppia, vale à dì dui sensori chì travaglianu inseme per creà ritratti interessanti cù un effettu bokeh, è ​​à u stessu tempu pudete aduprà u zoom otticu grazia à a lente telephoto più bassa.

U locu di u lettore di impronte digitali hè ancu cambiatu, chì hè avà situatu direttamente sottu à a camera in i dui mudelli è hà ancu vultatu 90 gradi à un supportu horizontale. Da questu passu, Samsung prumetti principalmente risposti megliu da i clienti chì si lamentavanu di u sensoru difficiuli di ghjunghje nantu à l'"es-eights" di l'annu passatu, chì ùn era micca faciule da ghjunghje cù un dito quandu tene u telefunu in una manu. À u listessu tempu, a nova pusizione hè ancu universale è dunque più accessibile per i mancini.

In a Repubblica Ceca, i dui mudelli seranu dispunibili in trè varianti di culore - Midnight Black (nìuru), Coral Blue (blu) è u novu culore Lilac Purple (viola). Prezzi Galaxy S9 serà 21 CZK (999 GB) è 64 CZK (24 GB), à Galaxy S9+ dopu 24 CZK (499 GB) è 64 CZK (26 GB). Pudete digià pre-ordine i telefoni è se fate cusì da l'999 di marzu, riceverete u telefunu u venneri 256 di marzu. - vale à dì una settimana sana prima di l'iniziu ufficiale di vendita.

Midnight Black

Galaxy S9:

Galaxy S9 +:

Coral Blue

Galaxy S9:

Galaxy S9 +:

Lilla viola

Galaxy S9:

Galaxy S9 +:

Altre foto di stampa:

Galaxy S9 tutti i culori FB

U più lettu d'oghje

.