Chiudi annunziu

Samsung hà digià indicatu parechje volte cù e so azzioni da i mesi passati chì hè veramente seriu annantu à u so assistente intelligente Bixby è hè decisu à fà un attore cumpetitivu chì serà facilmente uguale à Siri di Apple, Cortana di Microsoft o Alexa di Amazon, ferma ciò chì succede. E sicondu una dichjarazione recente da u capu di Samsung, DJ Koh, pare chì hà un passu veramente interessante versu questu.

À u Mobile World Congress 2018, chì hè accadutu questi ghjorni in Barcelona, ​​​​Spagna, pudete veramente sente parlà di Samsung. Hà attiratu l'attenzione nantu à sè dighjà dumenica prestazione mudelli novi Galaxy S9 è S9 +, chì porta una quantità di miglioramenti interessanti, guidati da una camera di prima classe. Ma ùn hè micca solu questu Galaxy S9, chì hà pigliatu l'attenzione di parechji. U capu di Samsung hà revelatu i piani chì a cumpagnia hà cù Bixby in i prossimi mesi.

Sicondu ellu, u giant sudcoreanu hè prontu à liberà u novu Bixby 2.0 à a presentazione di u prossimu phablet. Galaxy Note9, chì prubabilmente serà presentatu à u publicu à u principiu di a seconda mità di questu annu. Sicondu Koh, u novu Bixby ci offre a pussibilità di ricunnosce a voce di più persone. In cortu, questu significa chì deve esse capace di una certa persunalizazione, chì si manifestassi, per esempiu, in a riproduzione di diverse playlists, chì deve esse attribuita à certe voci, etc. Si dice chì Samsung hà da pruvà intensivamente sta nova funzione.

A cumpetizione in periculu 

A capacità di ricunnosce parechje voci puderia aiutà à Samsung assai in a vendita di u prossimu parlante intelligente, chì deve vede a luce di u ghjornu digià in a seconda mità di questu annu. In teoria, Samsung puderia dimustrà per a prima volta quandu intruduce un novu Galaxy Nota 9 è Bixby 2.0, chì u parlante beneficerà assai. Cù un parlante intelligente, Samsung certamenti vulete cumpete cù u so rivale Apple, chì hà digià prisentatu u so pruduttu. HomePod, cumu Apple chjamatu, però, ùn pò micca ricunnosce parechje voci, chì puderia esse un grande svantaghju per ellu in un matchup cù Bixby Speaker, cum'è u parlante di Samsung hè chjamatu in u mondu di u travagliu.

Hopefully, Samsung hà da esse in gradu di compie u so prughjettu è intruduce successu Bixby, chì ponu facirmenti ricunnosce parechje voci. Per d 'altra banda, però, ùn avemu micca mentitu à noi stessi chì l'avemu aduprà in una misura maiò in a Repubblica Ceca è in Slovacchia. U sustegnu di a nostra lingua saria un benefiziu assai più grande per noi. Tuttavia, pudemu solu sognu di questu per avà.

Bixby FB

Surghjente: macrumuri

U più lettu d'oghje

.