Chiudi annunziu

Samsung à fiancu Galaxy L'S9 è S9+ anu ancu introduttu a nova app My BP Lab per a misurazione precisa di a pressione sanguigna è di u stress. L'app hè pensata per sfruttà u sensoru otticu innovativu dispunibule in l'ultimi flagships di Samsung per furnisce à l'utilizatori u più precisu. informace circa u so statu di salute. U vantaghju si trova principalmente in u fattu chì i telefoni sò capaci di misurà a pressione di sangue senza dispositi esterni supplementari.

L'app My BP Lab hè stata sviluppata da Samsung in cullaburazione cù l'Università di California San Francisco (UCSF) è inseme anu lanciatu un prugramma induve l'utilizatori ponu firmà. Dopu avè unitu à u prugramma, l'utilizatori guadagnaranu nantu à a dumanda in tuttu u ghjornu informace nantu à a pressione di sangue è u stress. Unu di l'ugettivi di u studiu hè di ottimisà l'app My BP Lab per furnisce un feedback contextuale è basatu in a scienza per chì l'utilizatori sò più cuscenti di a so pressione sanguigna è i livelli di stress è ponu monitorà megliu a so salute. Basatu nantu à a cullizzioni di dati da millaie d'utilizatori in cundizioni reali, u studiu raffina ancu a lettura di a pressione di sangue.

L'utilizatori chì lancianu l'app My BP Lab seranu invitati à participà à un studiu di ricerca UCSF di trè settimane per seguità u stress è cumu l'emozioni sperimentate durante u ghjornu affettanu u benessere fisicu è mentale. I participanti informaranu di u so cumpurtamentu, cumpresu u sonnu, l'eserciziu è a dieta, è utilizanu un sensoru di smartphone per misurà a so pressione sanguigna in tuttu u ghjornu. Per esempiu, amparanu quale ghjornu di a settimana anu avutu u più stressu o quale effettu a qualità di u sonnu di notte hà avutu nantu à a so pressione di sangue in a matina.

Sfortunatamente, u prugramma chì duvete unisce per ottene a vostra pressione sanguigna è e letture di stress hè attualmente limitatu à i Stati Uniti è à e persone di più di 18 anni. L'app My BP Lab necessaria serà dispunibule nantu à Google Play Store da u 15 di marzu.

Samsung Galaxy-S9-camera sensore di freccia cardiaca FB

U più lettu d'oghje

.