Chiudi annunziu

DxO hà dichjaratu chì l'ultimu flagship di u giant sudcoreanu Galaxy U S9 + hà a megliu camera di qualsiasi smartphone chì hà mai pruvatu. U dispusitivu hà ottenutu a più alta valutazione mai data da DxO, vale à dì 99 punti, mentre chì i dispositi cuncurrenti Google Pixel 2 è iPhone X hà puntuatu 98 è 97 punti.

Cumpagnia à a camera Galaxy U S9 + ùn hà scontru nisuna debulezza evidenti, nè quandu pigliate foto nè quandu registra video, è dunque u smartphone hè cunsigliatu à tutti l'utilizatori chì cercanu. fotomobile perfetta. "A qualità di l'imagine è di u video hè alta in ogni cundizione di illuminazione", hà dettu l'esperti di DxO. Per questi mutivi, u telefunu hà ottenutu u puntu più altu mai attribuitu da DxO.

Galaxy U S9 + hà una camera doppia 12-megapixel, è ancu iPhone X, però, u smartphone di Samsung hà una funzione chjave chì u distingue da l'iPhone X, è questu hè l'apertura variabile. Questu significa chì e lenti ponu adattà à e cundizioni di illuminazione in una manera simile à l'ochju umanu, chì permettenu più luce in a camera in una luce povera chì in una luce luminosa.

In cundizioni cattivi, a camera posteriore usa una apertura f / 1,5 assai veloce per catturà a quantità di luce pussibule. In una luce più luminosa, cambia à una apertura più lenta di f / 2,4 per un dettagliu è una nitidezza ottimali.

DxO hà elogiatu u telefunu Galaxy U S9 + principarmenti per u fattu chì hà ottinutu risultati eccellenti in tempu luminoso è assulanatu. I ritratti risultanti avianu culori vividi, una bona esposizione, è una larga gamma dinamica. Ancu se u focu automaticu ùn era micca u più veloce chì a cumpagnia hà mai pruvatu, ovviamente ùn importava micca.

A prestazione di u dispusitivu era ancu impressiunanti quandu si sparava à u crepuscolo, cù a camera capace di catturà foto cù belle esposizioni, culori vividi, equilibriu biancu precisu è pocu rumore. A camera posteriore hà ricivutu una valutazione alta principalmente per l'autofocus, zoom, flash è bokeh, esposizione, cuntrastu è precisione di culore. U persunale di DxO incaricatu di a prova hà pigliatu 1 immagini di prova è più di duie ore di video.

A qualificazione hè subjectiva, cusì duvete piglià cun un granu di salinu. A cumpagnia hà dettu chì paragunà mudelli hè largamente una questione di preferenza persunale.

galaxy camera s9 dxo fb
Galaxy-S9-Plus-camera FB

Surghjente: DxO

U più lettu d'oghje

.