Chiudi annunziu

L'inguernu finanziariu record di Samsung l'annu passatu era in gran parte dovutu à eccellenti vendite di display OLED, chì u giant sudcoreanu furnisce à parechji pruduttori. Tuttavia, ùn ci hè nunda per esse sorpresa. E so tecnulugia sò veramente affidabili è e fabbriche ponu pruduce un gran numaru di pezzi. Allora quandu Apple Qualchì tempu fà era decisu quale fornitore avvicinassi per i so pannelli OLED per l'iPhone X, u giant sudcoreanu era a scelta ovvia. Tuttavia, una altra fonte hà cunfirmatu chì i ghjorni d'oru sò ghjunti à a fine.

U prublema più grande cù i display OLED hè u so prezzu, chì hè significativamente più altu cumparatu cù i pannelli IPS classici. Per quessa, quandu i pruduttori decidenu di usà, pò esse in generale chì u prezzu di i so smartphones aumenterà significativamente. È questu hè esattamente u casu cù l'iPhone X. Vale à dì Apple vende significativamente più caru ch'è era in l'anni precedenti, in parte per via di a visualizazione caru. In ogni casu, sicondu parechji analisti, u prezzu altu di l'iPhone X hè a causa di vendita più bassa. Apple ancu s'ellu dicenu chì a vendita di l'iPhone X hè veramente bona, u più prubabile ùn hà micca cumplettamente cumplettamente l'aspettattivi. Inoltre, tuttu indica chì l'interessu in stu telefunu hè in diminuzione lentamente.

A cumpagnia Apple hà dichjaratu chì hà decisu di riduce significativamente a so pruduzzione, chì, sicuru, affetterà significativamente Samsung. Flussu di cassa da display per Apple perchè era veramente forte, è taglià a mità significarà solu una cosa - una riduzione tutale di i prufitti di l'industria.

A visualizazione OLED ùn hè micca per tutti

Tuttavia, u tagliu di fornitura di Apple ùn hè micca l'unicu chì face chì Samsung perde profitti solidi. I Sudcoreani prubabilmente anu cuntatu nantu à u fattu chì assai più pruduttori decideranu d'utilizà display OLED è si avvicinaranu à ellu cum'è fornitore. Tuttavia, pare chì nisun boom OLED giganti hè in strada, è i pruduttori preferiscenu aderisce à i so pannelli LCD pruvati. Inoltre, hè impussibile di dì cun certezza se questi pruduttori decideranu ancu di utilizà OLED in u futuru. U prezzu à quale vende i so mudelli hè spessu assai bassu, è per quessa, i cumpunenti chì utilizanu per fabricà i telefuni devenu esse "ecunumia".

Videremu cumu a situazione sana nantu à u mercatu di display OLED cuntinueghja à sviluppà. In ogni casu, hè di sicuru troppu tempiu per scaccià a silex in u segale. Samsung hà un annu sanu davanti à ellu è per quessa assai tempu per truvà cumpagnie à quale furnisce pannelli OLED è l'utilizanu per chjude u distaccu lasciatu da Apple. In a seconda mità, pò ancu esse espertu chì Apple Dopu tuttu, ghjunghje à i display OLED per i so novi iPhones da Samsung. Tuttavia, lasciamu esse stupiti.

Samsung Galaxy S7 Edge OLED FB

Surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.