Chiudi annunziu

Per creà l'atmosfera di casa ghjusta, hè spessu necessariu un illuminazione di qualità chì adatta à tutti i membri di a casa. Se vulete equipà a vostra casa cù accessori intelligenti è à u stessu tempu cercate luce per, per esempiu, u salottu o a camera da letto, allora in cooperazione cù Gearbest avemu un codice di scontu per u plafone LED Xiaomi Yeelight, chì pudete ancu cuntrullà via un telecomando o un smartphone.

A plafoniera Xiaomi Yeelight hè carattarizata da un disignu mudernu è minimalista. U so benefiziu principale hè chì hè a prima lumera chì sustene e cunnessione Wi-Fi è Bluetooth. Un altru vantaghju hè chì pudete cuntrullà cù u telecomando furnitu, attraversu una applicazione nantu à u vostru telefunu o possibbilmente ancu per voce cù Amazon Alexa è Google Home parlanti intelligenti. Pudete aghjustà micca solu l'intensità luminosa (da 0.1Lm à 2000Lm), ma ancu a temperatura di u culore (da 2700K à 6500K). A luce hè ancu a prova di polvera (certificazione IP60). È una di e funzioni più interessanti hè chì a luce hè capace di cunnetta cù u braccialettu intelligente Xiaomi Mi Band è spegne automaticamente u mumentu chì a bracciale ricunnosce chì avete dormitu.

Stallà a luce hè assai simplice è qualcunu deve esse capace di fà in circa 5 minuti. Ùn mancanu micca a qualità in Xiaomi è anu utilizatu l'aluminiu cum'è materiale per u chassis. Grazie à questu, a luce durà 25 000 ore.

Sè vo lascià u GW-5 sceltu cum'è u magazzinu, allura la luce vi sarà mandatu da u magazzinu Czech è dunque ùn vi pagari tassa o duvere, è u pruduttu deve ghjunghje sin'à 5-7 ghjorni da mette l 'ordine.

Nota: U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

Xiaomi Yeelight FB

U più lettu d'oghje

.