Chiudi annunziu

Samsung hà svelatu u so novu à l'avvenimentu First Look New York oghje in a nostra tarda dopu meziornu televisioni per questu annu. Durante a cunferenza, Samsung hà revelatu un dettagliu informace nantu à i so mudelli di punta, i TV QLED, è nantu à a gamma di mudelli estesa di UHD, Premium UHD è TV di formatu ultra grande. Inseme cù questu, a cumpagnia di Corea di u Sudu hà prisentatu una quantità di novità interessanti in relazione à alta qualità di l'imaghjini, funzioni intelligenti è elementi di design unichi. A serie di mudelli individuali serà gradualmente dispunibule in a Repubblica Ceca da aprile, i prezzi per u mercatu cecu ùn sò micca stati determinati.

Lista di novi TV da Samsung per 2018:

A linea di TV Samsung 2018 include più di 11 mudelli di TV in e categurie QLED, Premium UHD, UHD è Ultra Large TV in diverse dimensioni. I TV à schermu pianu è curvatu sò inclusi.

  • TV QLED: A linea TV QLED 2018 include Q9F (65″, 75″, 88″), Q8F (55″, 65″, 75″), Q7C (55″, 65″), Q7F (55″, 65″, 75″), ) è Q6F (49″, 55″, 65″, 75″, 82″). I TV QLED vantanu un culore è un cuntrastu migliurati, cumpatibilità HDR10+, 100% di volumi di culore, livelli di luminosità finu à 2000 nits, modalità Ambiente, One Remote Control è un unicu cable One Invisible Connection. U cable One Invisible Connection pò esse usatu solu cù mudelli di serie Q7 è sopra.
  • UHD premium: I mudelli Premium UHD 2018 includenu i NU8500 è NU8000. I TV UHD premium offrenu, per esempiu, una resa di culore cristallina, cumpatibilità cù a tecnulugia HDR10+, un livellu di luminosità di 1 nits, almacenamentu di cable nascostu è funzioni intelligenti migliorate, è u telecomando universale One.
  • UHD: I mudelli UHD (struttura di pixel RGB) certificati per 2018 includenu i TV NU7100 (75/65/55/50/43/40 ") è NU7300 (65/55"). Questi TV UHD offrenu qualità di stampa 4K UHD è HDR, almacenamentu di cable nascostu, design slim è funzioni intelligenti.
  • Televisori in Ultra Large Format: Modelli cum'è Q6FN, NU8000, Q7F è Q9F appartenenu à a categuria di TV di formatu ultra grande chì offre una schermu cù una diagonale di almenu 75 inch. Questi mudelli sò una risposta à a dumanda di i cunsumatori per i TV di grande furmatu chì li permettenu una sperienza di visualizazione più putente è immersiva in l'ambiente di casa.

Serie TV QLED 65″ Q9F:

Televisori PUHD è serie inferiore:

A notizia TV più interessante:

Una Cunnessione Invisibile
Cù una gamma di funzioni destinate à fà a vita di ogni ghjornu di i clienti più faciule, a nova serie TV QLED porta pussibulità chì prima era impensabile. Un solu novu cable One Invisible Connection hè abbastanza per cunnette a TV, i dispositi esterni è a presa di corrente. Stu cable pò trasmette sia dati è elettricità à u stessu tempu, assicurendu cusì un aspettu indisturbati di u dispusitivu. Hè u primu cable TV chì pò trasmette dati audiovisivi d'alta capacità à a velocità di a luce in un unicu fasciu mentre furnisce u putere. Teflon hè utilizatu per a pruduzzione di u cable, chì hè resistente à e alte temperature è hè cunnisciutu per a so durabilità in parechje industrii. U cable include ancu un sistema di isolamentu chì interrompe u supply of electricity se u cable si rompe; I prupietari di TV ponu dunque avè una tranquillità cumpleta, mentre chì à u stessu tempu aumentanu a vita di u pruduttu.

Modu ambiente
L'apparenza perfetta di a nova serie TV hè aiutata da u modu Ambiente, chì offre un valore aghjuntu quandu i clienti ùn anu micca vistu a TV, facendu a TV in modalità Ambiente un veru centru d'infurmazioni in casa. U Modu Ambiente ricunnosce u culore è u mudellu di u muru nantu à quale a TV hè stallata via l'app mobile è pò adattà a schermu à u decoru di l'internu, creendu una schermu elegante, apparentemente trasparente, è i clienti ùn vederanu più solu una schermu nera bianca. quandu a TV hè spenta. A TV pò ancu detectà a prisenza di una persona grazia à u sensoru di muvimentu integratu, chì attiva u cuntenutu nantu à u screnu è si spegne torna quandu tutti lascianu a stanza. In u futuru, u modalità Ambiente serà ancu dispunibule informace da u clima, u trafficu, etc.

Samsung Q7F_J Ambient

Smart TV
In più di a nova qualità di l'imaghjini è di i migliori di cuncepimentu, a linea Samsung Smart TV 2018 hè avà ancu più intelligente. A funzione di login senza sforzu hà acceleratu significativamente a cunnessione Wi-Fi iniziale è u tempu di cunfigurazione di l'applicazione durante a configurazione iniziale di a TV, rendendu l'esperienza di l'utilizatore più piacevule durante questa attività.

L'usu di TV QLED di a serie di mudelli 2018 serà più facilitatu da l'applicazione Bixby, chì hè una piattaforma intelligente chì Samsung hà lanciatu per a prima volta in i so dispositi mobili. I TV puderanu capisce a lingua parlata è cerca rapidamente u cuntenutu; grazia à a tecnulugia di l'apprendimentu di macchina, cuntinueghjanu à amparà cù u tempu. L'applicazione Bixby serà dispunibule in a Repubblica Ceca più tardi. Per mezu di a nova app SmartThings, l'utilizatori ponu sincronizà u so telefunu Galaxy cù u set TV per facilità i so paràmetri, l'accessu à e funzioni cumprese a guida di u prugramma, u cuntrollu remotu è u sparte di video trà schermi.

Retroilluminazione diretta Full Array
Solu i mudelli TV Q9F seranu dotati di tecnulugia di cuntrastu Direct Full Array (DFA). Un sistema di LED cuntrullati cù precisione assicura un cuntrastu perfettamente chjaru in tutti i scatti affissati nantu à u screnu.

Samsung Q9F QLED TV FB

U più lettu d'oghje

.