Chiudi annunziu

Samsung hà prisentatu i so novi TV per 2018 oghje in New York. Pudete truvà una lista di tutti i novi mudelli è una quantità di novi prudutti cun ella in u nostru articulu precedente. quì. In più di i novi TV QLED, e linee di mudelli ampliati di UHD, Premium UHD è TV di grande formatu sò stati ancu rivelati. Ma vale a pena nutà ancu e funzioni novi chì i TV ponu avà esse fieru, è unu di elli meriteghja una introduzione separata. Parlemu di u modu Ambiente, chì a serie di mudelli di Samsung QLED TV hà.

Imagine una televisione chì piglia a vera forma di ciò chì ci hè daretu. Si fusiona in ghjocu cù l'ambienti, sparisce cumplettamente da l'ochji di tutti i prisenti è cumpleta piacevule u stile indisturbati di l'internu. Hè esattamente ciò chì u modu Ambiente hè. In più di cunfurmà a TV cù u disignu di culore di u muru nantu à quale a TV hè muntata, stu modu pò ancu esse usatu per trasfurmà a TV in un dispositivu di casa cintrali.

U Modu Ambiente ricunnosce u culore è u mudellu di u muru nantu à quale a TV hè stallata via l'app mobile è pò adattà u screnu à u decoru di l'internu, creendu una schermu apparentemente trasparente, per ùn vede micca solu una schermu neru viotu nantu à u screnu. TV già spenta. Samsung prupone una suluzione eleganti à tutti l'utilizatori chì preferanu TV di grande formatu, ma ùn volenu micca una zona negra grande è distracting in u so internu. Se a TV hè in modalità Ambiente per una media di una ora è mezza in a matina è una ora è mezza à a sera, chì sò i tempi più frequenti di l'attività di a maiò parte di a ghjente in casa, u cunsumu d'energia ùn sarà mancu. cresce da 20 corone per mese.

Grazie à u Modu Ambiente, i TV QLED offrenu micca solu una soluzione di design unica, ma ancu un arrangiamentu chjaru di tutte l'infurmazioni necessarii nantu à una schermu. A TV pò ancu detectà a prisenza di una persona chì utilizeghja u sensoru di muvimentu integratu, chì attiva u cuntenutu nantu à u screnu è l'apaga torna quandu tutti partenu da a stanza. In u futuru, u modalità Ambiente serà ancu dispunibule informace da u clima, u trafficu, etc.

Un'altra caratteristica unica di designu di a serie TV QLED di questu annu hè u cable One Invisible Connection, chì cunnetta a TV, i dispositi esterni è e prese elettriche senza altri cavi inutili. In l'industria TV, One Invisible Connection rapprisenta u primu cable stand-alone capace di trasmette grandi quantità di dati AV à a velocità di a luce è di u currente elettricu à u stessu tempu. Grazie à questu, i telespettatori goderanu micca solu di u cuntenutu chì vedenu, ma ancu di l'aspettu perfettamente pulitu di a TV.

Samsung QLED TV Ambient FB

U più lettu d'oghje

.