Chiudi annunziu

Si dice chì a Cina hè u mercatu di smartphones più lucrativu, induve Samsung avia avutu una pusizione dominante, ma questu hè cambiatu. In l'ultimu annu, nimu di i telefuni di u giant sudcoreanu hè apparsu nantu à a lista di i telefoni intelligenti più venduti in Cina, per quessa, ùn hè micca maravigghiusu chì a cumpagnia prova di ricuperà a terra persa. Samsung crede chì attruverà i clienti in u mercatu cinese cù flagships Galaxy S9 à Galaxy S9+.

U giant sudcoreanu fucalizza più nantu à i clienti chì sò principalmente interessati à mudelli premium. U CEO di a divisione mobile di Samsung, DJ Koh, hà dettu chì Samsung hè in crescita in u mercatu cinese è s'impegna à furnisce più valore à i clienti in u paese.

Inoltre, Koh hà aghjustatu chì Samsung hà da cumincià à travaglià cù i fornituri di servizii di tecnulugia lucali cum'è Baidu, WeChat, Alibaba, Mobike è Jingdong per migliurà e funzioni AI è furnisce più servizii IoT à i clienti cinesi. A cumpagnia hà fattu grandi cambiamenti organizzativi in ​​a so divisione Chine in un sforzu di restaurà a so crescita. U capu di a divisione cinese hè statu rimpiazzatu da una nova persona.

In i mesi à vene, videremu s'ellu serà Galaxy U S9 hè abbastanza di un strumentu per Samsung per ripiglià a dirigenza in u mercatu cinese. Hè sempre esposta à una grande cumpetizione di i pruduttori lucali di smartphones chì offrenu telefoni mobili decenti à prezzi competitivi.

Samsung Galaxy S9 FB

Surghjente: L'Armandìa Corea

U più lettu d'oghje

.