Chiudi annunziu

Dui mesi fà in u CES 2018 in Las Vegas, Samsung hà presentatu un grande TV di 146 inch chì usa un disignu modulare cumpostu di blocchi più chjuchi chì ponu esse cunnessi senza saldatura. In essenza, questu hè u primu televiziu modulare MicroLED in u mondu chjamatu The Wall.

I diodi individuali sò custituiti da LED micrometrici autogeneranti, chì sò assai più chjuchi di i LED classici utilizati in i TV d'oghje. Grazie à a tecnulugia utilizata, a TV hè assai più fina, è pò ancu mantene neri profondi è rapporti di cuntrastu altu, simili à i pannelli OLED. Samsung hà annunziatu chì The Wall serà in vendita in Aostu di questu annu.

Samsung ùn hà ancu revelatu quantu costarà u dispusitivu, ma assumemu chì u prezzu serà abbastanza altu. U nomu stessu suggerisce chì pudete cunnette blocchi individuali finu à creà una TV full-screen. Samsung s'hè alluntanatu da i pannelli OLED è fucalizza nantu à a tecnulugia quantum dot, chì pò marcà l'iniziu di una nova era.

A tecnulugia LED elimina a necessità di retroilluminazione, postu chì ogni sub-pixel si illumina da ellu stessu. Senza sta tecnulugia, Samsung ùn averia micca ottinutu neri profondi è rapporti di cuntrastu altu.

U Muru serà in vendita in Aostu di questu annu. In più di The Wall, quist'annu Samsung hà ancu ghjuntu cù una serie di altri TV QLED, UHD è Premium UHD.

Samsung The Wall MicroLED TV FB

Surghjente: A Lunatics Lament

U più lettu d'oghje

.