Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: In cuuperazione cù GearBest, una volta vi purtemu cunsiglii nantu à diversi beni interessanti da a so offerta à prezzi attraenti. Oghje avemu un smartphone per voi CUBOT X18 Plus, chì i vantaghji principali sò frames minimi nantu à i lati di a visualizazione, paràmetri decenti. batteria gigante, camera doppia, nova Android 8.0 Oreo è, sopratuttu, l'attuale prezzu promozionale di quasi 1 CZK.

CUBOT X18 Plus 2 hè un altru di a serie di smartphones senza bisellu chì anu literalmente attaccatu u mercatu in l'ultimi mesi. Coincidentamente, questu hè l'aghjuntu più recente à sta categuria. U telefuninu vanta una grande visualizazione di 5,99-inch cù una risuluzione di 2160 x 1080. I bezels laterali sò veramente sottili, quasi invisibili. A cima è u fondu sò un pocu più largu, perchè ocultanu i cumpunenti, i sensori è a camera superiore 13-megapixel. In u spinu, truvamu micca solu un lettore di impronte digitali ultra-veloce, ma ancu una camera doppia chì combina un sensoru di 20 megapixel cù un sensor di 2 megapixel è un flash. A capacità di filmà in 4K è a presenza di un flash posteriore sò ancu un vantaghju.

Dentru u telefunu hè un processore MTK8T 6750-core cù un core clock di 1,5 GHz, 4 GB di RAM, almacenamiento cù una capacità di 64 GB espansibile cù una carta di memoria finu à un altru 256 GB, una batteria cù una capacità di 4 000 mAh, Bluetooth è Wi-Fi 802.11b/g/n. Hè ancu di menziona a pussibilità di inserisce duie carte SIM in u telefunu, supportu per a freccia 4G/LTE Ceca più diffusa 800 MHz (B20) è poi ancu principarmenti a nova. Android 8.0 Oreo cù supportu in lingua ceca. In più di u telefunu è u cable, truverete ancu un casu protettivu in u pacchettu.

Tip: Se selezziunate l'opzione "Priority Line" quandu sceglite una spedizione, ùn pagherete micca l'imposta o l'imposta. GearBest pagherà tuttu per voi durante a spedizione. Se, per una certa ragione, u traspurtadore vole pagà unu di i tariffi dopu à voi, cuntattate solu dopu centru di sustegnu è tuttu vi sarà rimbursatu.

1517822859241841

Nota: U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

U più lettu d'oghje

.