Chiudi annunziu

In l'ultima aghjurnazione, Samsung hà acceleratu è migliurà significativamente u so navigatore Internet. U navigatore Internet Samsung in a versione 7.2 usa u mutore Chromium M59 aghjurnatu, offre cusì à l'utilizatori una sperienza di navigazione assai megliu, postu chì u navigatore hè assai più responsive, è ghjucà ghjochi in linea grazia à una grafica mejorata.

U navigatore Internet permette u cusì chjamatu navigazione prutetta, chì significa chì avvisà l'utilizatori s'ellu visita un situ web chì prova di arrubbari alcuni di i so informace o stallà malware nant'à u so dispusitivu. Samsung hà migliuratu u navigatore cù, per esempiu, una icona aghjunghje à a pagina iniziale ao modu per i lettori di l'articuli di ghjurnali. Infine, ma micca menu, u cambiamentu trà e carte individuali hè stata ottimizzata, chì serà apprezzatu soprattuttu da l'utilizatori di telefoni cù 1 GB di RAM è sottu.

Attualmente, a nutizia hè dispunibule solu in a versione beta di u navigatore. Se vulete scaricà a versione beta, allora ghjustu visità Google Play. Samsung Internet Browser hè pensatu micca solu per l'utilizatori di i telefoni smartphones Samsung, ma pò ancu esse stallati da i pruprietarii di altri smartphones cù Androidin.  

Samsung Internet Browser FB

 

Surghjente: Phone Arena

U più lettu d'oghje

.