Chiudi annunziu

Samsung domina u mercatu di memoria di semiconductor, cù a cumpagnia sudcoreana chì cerca di rinfurzà a so pusizioni investendu in linee di produzzione supplementari. In marzu di l'annu passatu, Samsung hà annunziatu chì avia destinatu $ 8,7 miliardi per custruisce linee di produzzione per a memoria flash NAND in Hwaseong, Corea di u Sud, è Xian, Cina.

Più flottava à a superficia informace, chì sta volta dichjara chì Samsung pensa à espansione i prudutti di a linea in Xian, Cina, cumu vole copre a dumanda crescente di ricordi flash.

A crescente dumanda di semiconduttori hà causatu Samsung à espansione e facilità di produzzione per mantene a so pusizione dominante in u mercatu. Dighjà u mese passatu, a cumpagnia hà decisu d'invistisce in linee di produzzione per a produzzione di chips di memoria in Pyeongtaek, Corea di u Sud. A prima linea di produzzione in a fabbrica di Pyeongtaek hà vistu a luce di ghjornu circa dui anni fà. A produzzione di a quarta generazione di chip di memoria V-NAND hà iniziatu quì in lugliu 2017.

Samsung hè previstu di cumincià à espansione a so pianta di fabricazione in Xian stu mese. Samsung hà decisu di liberà 7 billion dollars per questi scopi, chì deve esse gradualmente investitu in a pianta in i prossimi trè anni.

samsung-building-FB

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.