Chiudi annunziu

Sò sicuru d'accordu quandu dicu chì i novi Samsung Galaxy U S9 è S9 + sò telefoni veramente belli. In ogni casu, postu chì sò fatti di vetru, a maiò parte di noi piattanu e so curve graziose immediatamente dopu a compra in una copertina chì deve prutege u telefunu da qualsiasi danni. Tuttavia, Samsung seguita sta tendenza è per quessa hà decisu di creà coperchi veramente boni per i flagships di questu annu, chì ùn degradanu micca u disignu di u telefunu in ogni modu, à u cuntrariu.

Samsung Galaxy Foto di stampa S9:

 

In un novu annunziu publicatu da u giant sudcoreanu, mostra u LED View Cover è Hyperknit. Tuttavia, hè a prima copertina citata chì hè veramente interessante. Samsung hà implementatu una visualizazione LED oculta in questu, per quale hà predefinitu più di 100 opzioni di visualizazione diverse. Grazie à questu, pudete gode di assai divertimentu. In modu logicu, ùn devi micca limità à visualizà solu l'ora o a data, ma ancu di visualizà diverse imagine simplici. Per via, pare veramente cool in u video. Tuttavia, pudete digià scuntrà sta cuperta in l'anni precedenti, quandu Samsung hà ancu prupostu per i so telefoni.

A seconda tappa interessante chì appare in u video hè Hyperknit, chì hè fatta di materiali speciali chì assicuranu un gran grip, è in segundu, incredibile magrezza è pesu, chì hè ancu assai bassu. Probabilmente ùn vi diverte micca tantu cù questa copertina cum'è cù a Copertura LED View, ma farà sempre u so travagliu bè.

Cusì, cum'è pudete vede per voi stessu, Samsung hè veramente in a prumuzione di u so novu flagship è i so accessori. Spergu chì e vendite seranu bè per ellu è superà u scopu chì hà stabilitu per ellu stessu. Definitivamente hà u putenziale per quessa.

copertura di vista led

U più lettu d'oghje

.