Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Unu di i più grandi e-shops chinesi, Gearbest, celebra digià u so 4 anniversariu, è in quella occasione offre sconti massimi nantu à diversi prudutti. Oghje era u turnu di u Xiaomi Mi TV Box, vale à dì una scatula utile, grazia à quale pudete facilmente è à pocu pressu trasfurmà a vostra TV ordinaria in una smart, ghjucà ghjochi nantu à ellu, aduprà applicazioni, fighjate diversi filmi o serie è assai di più. .

Xiaomi Mi TV Box funziona nantu à u sistema operatore Android TV 6.0 è supporta a piattaforma Google Cast, frà altri. Un grande vantaghju di a scatula hè ancu supportu per a risoluzione 4K è HDR per una sperienza visuale massima, è ancu u sonu Dolby è DTS. A scatula hà ancu u standard Wi-Fi 802.11 a / b / g / n / ac, supportu Bluetooth è cuntrollu di voce. U portu HDMI 2.0 assicura un trasferimentu più veloce di cuntenutu à a vostra TV, è grazia à USB 2.0, pudete facilmente cunnette un dispositivu di almacenamento esternu à a scatula è ghjucà filmi, musica o vede e foto da ellu.

Dentru u Xiaomi Mi TV Box ticks un processore quad-core Cortex A53 cù un core clock di 2,0 GHz è un core graficu Mali-450. A RAM leghje 2 GB è a capacità di almacenamiento di 8 GB hè pronta per i dati. In u pacchettu, in più di a scatula, truverete ancu una fonte per u so alimentazione è un telecomando. L'interfaccia d'utilizatore hè in inglese.

Tip: Se sceglite "Priority Line" cum'è l'opzione di spedizione, ùn avete micca da pagà l'impositu o l'imposta. Se sceglite l'opzione "Registered Air Mail", induve u trasportu hè cumplettamente gratuitu, allora probabilmente avete da pagà l'impositu è ​​u duvere, ma dopu avè cuntattatu Gearbest attraversu u supportu di u cliente è furnisce una prova di pagamentu, i tariffi seranu rimborsati.

Xiaomi Mi TV Box 1

* U pruduttu hè cupartu da una garanzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

U più lettu d'oghje

.