Chiudi annunziu

Cum'è l'annu passatu, questu annu Samsung hà dimustratu un novu telefunu di a serie A da a fine di l'annu Galaxy L'A8 hè un dispositivu chì s'assumiglia assai à l'ultimi telefoni di punta "S". U telefunu impressiona sopratuttu cù u so bellu disignu. U vetru copre u fronte è u spinu. U display Infinity 5,6-inch regna supremu. L'attrazione hè chjaramente a doppia camera selfie, chì ancu u megliu flagship attuale ùn offre micca Galaxy S9. Mentre chì a parte frontale hè visualmente assai sfarente da u mudellu di cima citatu cù frames più largu, a similitudine impressiunante di a parte posteriore cù elementi disposti verticalmente ùn pò esse trascurata.

Galaxy A8, un telefuninu premium di a classa media superiore, ùn devia micca da a serie A solu elementi chì avemu digià avutu l'uppurtunità di cunnosce u mudellu di l'annu passatu. U prezzu di u prezzu hè ancu ambiziosu, chì hè dinò un pocu più altu ch'è u megliu A-series vindutu in 2017. Hè vale a pena cumprà un telefunu à quale ci sò innumerevoli alternattivi, ancu in a gamma attuale di Samsung stessu? Aghju pruvatu à truvà una risposta à sta quistione in questa rivista dettagliata basatu annantu à l'usu di u telefuninu à longu andà.

U cuntenutu di u pacchettu è a prima impressione: u telefunu hà cunfirmatu l'aspettattivi

In a Repubblica Ceca, u telefunu hè dispunibule in trè culori: neru, grisgiu è oru. Aghju rivista l'ultimi. Galaxy L'A8 hè ghjuntu imballatu in una scatula quadrata bianca compatta. Era digià chjaru da questu chì ùn ci hè nunda in l'internu chì pudemu mancà durante l'usu normale di u dispusitivu. In più di u telefuninu stessu, a scatula cuntene cuffie classiche Samsung, un cable di carica cù un adattatore, una guida d'iniziu rapidu è una agulla per uperà i vassoi NanoSIM / MicroSD. Sembra chì l'accessori ùn sò micca ciò chì Samsung vole attirà i clienti.

A prima cosa chì m'hà pigliatu l'ochju nantu à u telefunu hè stata l'eccellente visualizazione cù biselli sottili chì mi ricordanu constantemente a filusufìa di u telefunu: avvicinassi u più pussibule à i flagships à un prezzu ancu più raghjone. Tuttu u dispusitivu hè in realtà u risultatu di cumprumessi trà l'esperienza di l'utilizatori è u prezzu. Partendu u telefonu è impurtà dati da un altru aparechju Samsung hè assai intuitive. Piuttostu cà l'abilità di l'utilizatori, u tempu durante quale ellu puderà utilizà u telefunu dipende da a vitezza di a so cunnessione Internet. L'unicu prublema chì l'utilizatore pò nutà hè u MicroSIM, più precisamente a so incompatibilità cù u telefunu. Supporta solu NanoSIM. Fortunatamente, hè pussibule di sguassà l'excedente di plastica cù l'aiutu di forbici affilati in pochi minuti. U telefunu m'hà datu una impressione di lussu. E ancu s'è e differenze sò di sicuru significativu, ùn aghju pussutu aiutà ma constantemente paragunà cun ellu Galaxy S9, chì s'assumiglia assai in certi elementi di design.

Disegnu è custruzzione : l'aspettu chì vulemu

Samsung ùn hà micca surprisatu è cunfirmatu chì u disignu hè, era è serà ciò chì prova di appellu à i so clienti potenziali. U vetru hè stata utilizata principarmenti perchè si vede solu bè. Vuleriate circà a carica wireless in vain, chì hè forse una vergogna. Avemu da aspittà per ellu in a classe media alta. L'ergonomia hè simplicemente fantastica, i dui buttoni nantu à i lati sò esattamente induve l'avete aspittatu, è ùn truverete micca parechji telefoni in u mercatu chì si adattanu megliu in a vostra manu.

A visualizazione di l'infinitu si sparghje in tutte e direzzione. Era cusì specificu chì aghju decisu di include in un paràgrafu separatu. Ùn ci hè più spaziu per un buttone di hardware cù un lettore di impronte digitali integratu. Allora hà avutu a traslassi à u spinu, induve ella occupa un locu raghjone sottu à a camera. A mancanza di buttuni hardware hè qualcosa chì piglia un pocu di tempu per amparà à campà. Svegliate u telefunu tocchendu duie volte una certa parte di a visualizazione hè una di e so cunsequenze menu piacevuli. Avemu da scurdà di l'area sensitiva à a pressione in a serie A per avà. Quandu inserisce e carte NanoSIM è MicroSD, u telefunu ùn hà micca scurdatu di ricurdà u so grande vantaghju, a resistenza à l'acqua è a polvera certificata IP68.

Display: grande, ma 18,5: 9 ùn hè micca adattatu per a visualizazione di u paisaghju

Ancu FHD + Super AMOLED hè fieru di a designazione di l'infinitu, i fan di a tendenza di i frames più sottili seranu prubabilmente un pocu delusi. Paragunatu à i flagships, i bezels sò sempre abbastanza prominenti dopu tuttu. U cliente cecu hà da risolve per a versione 5,6-inch cù una finezza impressiunanti di 440 ppi, a versione A8 + più grande ùn hè micca venduta in u nostru paese. Aghju apprezzatu a pratica sempre in funzione, chì permette à l'infurmazioni impurtanti per esse affissate nantu à una visualizazione inattiva. L'anguli di vista sò perfetti è ùn aghju micca u minimu prublema cù a leggibilità ancu in u sole direttu. Ma l'aumentu di a luminosità automatica à u massimu in u sole direttu si accende troppu spessu. Questu pò riduce a vita di a bateria da decine di percentu in certi cundizioni. Se necessariu, per allargà a vita di a bateria quantu pussibule, ricumandemu di disattivà temporaneamente u cuntrollu di luminosità automatica.

Galaxy L'A8 hè un altru telefunu chì seguita a tendenza di display cù un rapportu d'aspettu di 18: 9 è più altu. Questu migliurà significativamente a so ergonomia. U telefunu si mette perfettamente in manu è u risicu di slipping accidentale hè ridutta à u minimu. L'inaccessibilità di e parti periferiche di a visualizazione hè risolta da u modu di usu d'una sola manu. L'applicazioni chì ùn sò micca ottimisate ùn causanu micca assai prublemi, a parte di a visualizazione chì hè inutilità in u mumentu ùn si accende micca. Ùn pare micca bè, ma ùn hè micca u peghju. Hè veramente inconveniente per aduprà u telefunu in modu di paisaghju. Un utilizatore abituatu à scrive in questu modu è fighjendu ciò chì scrive à u stessu tempu hè spessu sfurtunatu, u teclatu occupa più di a mità di a visualizazione è tuttu, ma u testu attualmente scrittu hè visualizatu in una striscia stretta. À u cuntrariu, in l'applicazione Messenger largamente usata, a barra cù u testu ghjustu scrittu hè l'unicu ciò chì l'utilizatore vede dopu avè accende u teclatu in modu di paisaghju. I missaghji digià mandati ùn ponu esse vistu, avete bisognu di piantà di scrive per vede. A causa di sti cumplicazioni, sò statu furzatu à aduprà u telefunu in modu di paisaghju assai menu spessu di ciò chì sò abituatu.

Hardware, prestazione è sicurità: micca tuttu hè induve duverebbe esse è micca tuttu funziona cum'è vuleriamu

Solu l'usu più longu di u telefunu hà cunfirmatu ciò chì aghju indicatu à u principiu. Per a mità di u prezzu di u S9, simpricimenti ùn pudemu micca ottene qualcosa cumparabile chì difiere solu in dettagli. Ci hè sempre spaziu per a migliione mantenendu u prezzu, cusì ùn ci hè micca periculu chì a classe media affruntà una mancanza cumpleta di innovazioni radicali in i mesi à vene, simili à i flagships.

U 4 GB di RAM è u processore Samsung Exynos 7885 Octa-Core di ottu core sò piuttostu mediu. Tuttavia, in trè settimane di teste di u telefunu, ùn aghju micca sperimentatu una sola situazione induve a prestazione pocu cunvincente limitava significativamente u mo usu di u telefunu. Ci vole à aghjunghje chì u cambiamentu trà l'applicazioni pò esse qualchì volta più veloce. U telefunu hà 32 GB di memoria interna, ma per via di u sistema upirativu è di l'applicazioni preinstallate, avete bisognu di cuntà chì u spaziu liberu resultante hè parechji GB più chjucu. A memoria interna pò esse allargata in più cù una carta di memoria MicroSD finu à 400 GB. Sè vo site unu di l'utilizatori più esigenti, ricumandemu di cumprà in u stessu tempu cù u telefunu. Stu modu vi evitari fastidiosi trasferimenti dati. Dopu a stallazione di l'applicazioni, aghju lasciatu menu di 12 GB di spaziu liberu, chì si riempia di cuntenutu multimediale spaventosamente rapidamente.

A pussibilità di utilizà un telefunu cù dui NanoSIM attivi à u stessu tempu hè pratica. A separazione di u travagliu è u spaziu persunale ùn hè mai statu più faciule in a classe media alta in un dispositivu. In u fondu di u telefuninu, in più di u popular connector JACK, ci hè ancu un USB-C chì guadagna in terra. Sfortunatamente, questu spessu rende impussibile di cunnette direttamente l'accessori più vechji senza riduzioni. U sonu di u parlante era perfettu, micca solu in quantu à a so qualità, ma soprattuttu in quantu à u voluminu. Ma a piazza di l'altoparlante à a cima di u bisellu ghjustu ùn hè micca felice. Hè accadutu spessu chì aghju messu u dito nantu à u parlante. E poi, soprattuttu à i volumi più bassi, prima ùn sapia micca perchè ùn pudia sente nunda. Agghiuncennu un secondu parlante o movendu à u fondu à i connettori puderia risolve u prublema.

In più di u trio classicu di pin, password è caratteru, u telefunu pò ancu esse assicuratu cù dati biometrici, chì ponu ancu esse usatu, per esempiu, in u serviziu Samsung Pass. U lettore di impronte digitali funziona perfettamente è assai rapidamente. A cundizione hè di chjappà cù u to dettu, se pussibule, in u primu tentativu. Altrimenti, ci hè u risicu di lascià impronte digitali nantu à a lente di a camera. Eru assai dispiacutu cù u ricunniscenza faciale. U telefunu m'hà ricunnisciutu in ocasioni, ma qualchì volta aghju avutu à ripetiri u prucessu tante volte chì dopu à qualchi decine di sicondi, aghju scappatu di pacienza è mi toglii i guanti è aghju utilizatu una impronta digitale. A rata di successu di sta tecnulugia hè cascata versu cero u mumentu chì aghju messu i mo occhiali di prescription.

Sistema upirativu è cunnessione: Ùn ci hè nunda da lamentà di Nougat, salvu chì ùn hè micca Oreo

Si nasconde sottu a superstruttura Samsung Experience Android 7.1 Torrone. U fattu chì ùn hè micca l'ultimu sistema operatore Oreo ùn hè certamente micca piacevule. Ma a custruzione sfocatura e differenze è l'impressione generale hè quasi paragunabile à u telefuninu liberatu di pocu tempu Galaxy S9. U sistema hè intuitivu è chjaru, è in trè settimane di usu di u telefunu, aghju avutu solu dui crashes di l'applicazione. L'assistente Bixby ùn hè micca lanciatu cù un buttone speciale, a so schermu si trova à a manca di a pantalla di casa. In particulare aghju trovu Bixby Vision, una parte di a camera chì identifica è analizà l'uggetti chì a camera hè indicata, per esse pratica.

A visualizazione cù un rapportu d'aspettu di 18,5: 9 hà un vantaghju più. Hè direttamente destinatu à multitasking. Hè cusì pussibule di dividisce a schermu in dui parti è dopu aghjustà e so proporzioni. U cuntenutu di i finestri separati hè più chjaru è più faciule da navigà in paragunà à i displays menu allungati.

Cameras: 3, ma truverete solu 1 nantu à u spinu

E fotocamere sò ciò chì u telefunu cerca di cunquistà, soprattuttu a ghjovana generazione obsessionata da piglià selfie. Ci sò dui sopra à a visualizazione à a diritta di u parlante. A camera selfie doppia hè custituita da dui sensori separati cù una risoluzione di 8 è 16 Mpx. I selfie pigliati da ellu sò di veramente alta qualità. U telefunu offre a capacità di sfocà u fondu. È grazia à a doppia camera, face sorprendentemente bè. Una larga gamma di filtri è effetti diffirenti hè una materia di sicuru, è u modu di fotografia di l'alimentariu hè più curiosu chè utile.

Sopra u lettore di impronte digitali hè a camera principale 16 Mpx. Lightning hè à a so diritta. I ritratti pigliati da ellu sò di qualità media, eccellenti soprattuttu in boni cundizioni di illuminazione. Quandu a luce fade, a qualità scende, cum'è cù qualsiasi telefunu, ma ùn hè micca drammaticu cum'è i mudelli più prezzu, chì sò praticamenti inutilizabili in queste cundizioni.

Usu quotidianu è bateria

Aghju pruvatu u telefunu per trè settimane. Cume u numeru chì indicava l'ordine di u ghjornu di u mese hà aumentatu, cusì hà fattu i scratch in i dui lati di u dispusitivu. Nant'à a visualizazione più durable, ci era una quantità di linee più longu quasi invisibili, per un'altra banda, ci era uni pochi di scratch in u spinu, ma più profonda è più corta. Dunque, vi cunsigliu assai di cunsiderà l'acquistu di imballaggi protettivi o vetru temperatu. Di sicuru, ùn aghjunghje micca à a bellezza di u telefuninu, ma in u mo scusa hè una suluzione più accettabile chì fighjulà i scratch gradualmente crescenu in u corpu di u telefunu.

Aghju digià citatu i prublemi cù u rapportu d'aspettu di a visualizazione 18,5: 9. À u cuntrariu, aghju da elogiare assai a camera selfie doppia, chì u modu di focus live hè imbattibile. L'aghju utilizatu parechje volte, è di sicuru micca solu quandu pigliate un selfie occasionale, ma soprattuttu durante e videochiamate. A cunnessione hè quasi impeccabile, tutte e frequenze LTE è Wi-Fi impurtanti, NFC, Bluetooth 5.0 è servizii di locu ùn mancanu micca.

A bateria 3 mAh pò mantene u dispusitivu vivu per tuttu u ghjornu ancu cù l'usu intensivu. Ma avemu da scurdà di l'endurance multi-ghjornu, è una rivoluzione in a capacità di a bateria hè sempre in vista. Un bancu di putenza propiu hè un must in u casu di parechji ghjorni di separazione da l'outlet. Questu hè, salvu chì decide di limità a maiò parte di e funzioni chì consumanu più energia. Cù a stamina, pudete facilmente passà per trè ghjorni. U telefunu carica da 000 à 0% in circa 100 minuti. Tuttavia, a carica rapida hè digià standard in questa categuria di prezzu, è saria assai più cuntenta di a carica wireless.

IMG_20180324_125925
Carica

Riassuntu: L'A8, S8 è S9 si robbanu i clienti

Aghju criticatu u telefuninu tantu chì puderia pare chì ùn preferissi micca cunsigliatu à a fine. Ùn hè micca cusì. Hè un dispositivu eccellente chì paga sopra à tuttu in a so missione ambiziosa di purtà à a classe media alta ciò chì ci piace più di i flagships. Eru assai cuntentu cù e camere è u disignu. È in generale, cù u fattu chì aghju pussutu pruvà una versione ligera di i flagships, ùn mancanu micca i so elementi più interessanti per l'utilizatori. À u cuntrariu, eru un pocu disappuntu da u rendiment mediu, u parlante sfurtunatamenti piazzatu è u ricunniscenza facciale inaffidabile.

À Samsung, simu abituati à pagà extra per a marca. Questa dichjarazione hè doppiamente vera per l'A8. Dopu tuttu, questu hè faciule di pruvucà nantu à un prezzu abbastanza veloce. U dispusitivu pò esse truvatu per menu di 10 000 CZK, chì hè più di 8 XNUMX menu di ghjennaghju. U telefunu ùn hà micca faciule. A so cumpetizione hè ancu u vechju mudellu SXNUMX, chì u prezzu hè spessu solu ligeramente più altu in parechje occasioni. A so qualità hè enfatizzata ancu di più da u so altu livellu di pupularità è di vendita. In modu persunale, mi piacerebbe più Galaxy S8. Ma una risposta inequivocabile à a quistione di cumprà più Galaxy Ùn possu micca dà A8 o S8.

recensione Samsung Galaxy A8 FB

U più lettu d'oghje

.