Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu in a so cunferenza di sviluppatori l'annu passatu chì s'era unitu cù Google per portà inseme a piattaforma ARCore à a gamma di telefoni. Galaxy, cù a piattaforma chì mira à centralizà è simplificà l'applicazione di a realtà aumentata Androidu. I primi flagships à vantà u supportu ARCore eranu Galaxy S8 à Galaxy S8+. Ma per questu annu Galaxy S9 à Galaxy U supportu ARCore hè sempre in strada per u S9 +, ma a bona nutizia hè chì deve ghjunghje in e prossime settimane.

ARCore hè a piattaforma software di Google per soluzioni di realtà aumentata. Attualmente, quasi 100 applicazioni sò custruite nantu à a piattaforma, cum'è u visualizatore di mobili da IKEA, a panetteria virtuale da Food Network o u campus universitariu virtuale YouVisit Campus.

Un vantaghju enormu hè chì ARCore ùn hà micca bisognu di una serie di sensori di prufundità è camere per a mappatura 3D di l'ambiente, cum'è a piattaforma Project Tango AR chì Google hà ancu travagliatu. Questu hè perchè hè una suluzione software chì porta esperienze di realtà aumentata ancu à i dispositi menu putenti.

Galaxy U S9 ùn hà ancu supportu di a piattaforma, ma pare chì serà prontu in e prossime settimane. Samsung vole allargà e soluzioni AR à i so smartphones è ancu crede chì l'AR anderà oltre i smartphones in u futuru.

Samsung Galaxy Camera posteriore S9 FB

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.