Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja à rinfurzà a so pusizioni in u mercatu globale di TV premium, stabilendu un scopu di vende 1,5 milioni di TV QLED questu annu. Questu hè un scopu assai ambiziosu cunziddi chì hà vindutu 1 milione di TV l'annu passatu. Se e vendite avianu veramente righjuntu u scopu stabilitu, saria statu un incrementu di 50% annu à annu.

Sicondu fonti di l'industria, a divisione TV di Samsung hà stabilitu un scopu di vende 1,5 milioni di TV QLED per batte a cumpetizione in u mercatu globale di TV premium. Se a cumpagnia vende veramente tanti TV QLED, aumenterà ancu u prezzu di vendita mediu generale.

Samsung face una forte cumpetizione in questu mercatu, cusì duverà veramente cuncentrazione tutta a so energia per scuntrà u mira. "A strategia hè di aumentà i nostri rivenuti cuncentrandu nantu à a vendita di TV caru". Samsung hà dettu in un comunicatu di stampa.

Samsung cerca di ricuperà a so pusizioni di leadership in u mercatu mundiale di TV premium dopu avè cascatu à u terzu postu per a prima volta in 12 anni l'annu passatu, secondu parechji analisti. I primi dui posti sò stati occupati da Sony è LG.

Samsung hà introduttu i TV QLED à a fiera in New York circa trè settimane fà. Porta innovazioni in quantu à u disignu è a tecnulugia, per esempiu, prumette a tecnulugia di cuntrastu Direct Fully Array. Hè ancu a prima linea di smart TV da Samsung cù un assistente Bixby integratu.

Uni pochi ghjorni fà, a cumpagnia sudcoreana hà ancu revelatu i prezzi di i so TV QLED, chì avemu infurmatu in stu articulu. Pagherete $ 1 per u mudellu più prezzu è $ 500 per u più caru.

qled samsung fb

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.