Chiudi annunziu

Ancu s'è a carica wireless hè certamente assai interessante è parechji utilizatori l'utilizanu ogni ghjornu, a so forma attuale ùn hè micca abbastanza ideale, è ancu s'ellu ùn hè più necessariu di cunnette u telefunu à un cable per carricà, ci hè sempre a necessità di mette. un locu è micca manipulà. Ma questu puderia cambià in u futuru prevedibile.

In u 2016, Samsung hà presentatu una patente cù l'Organizazione Mondiale di a Pruprietà Intellettuale per una tecnulugia piuttostu interessante chì puderia piglià a carica wireless à un novu livellu. Sicondu a patente, Samsung piacerebbe carricà i so dispusitivi per via di una "basa" speciale, à a portata di quale u dispusitivu serà incaricatu senza prublema. Se l'utilizatore allora si alluntanò da a gamma di u caricatore, u dispusitivu serà sempre carricu attraversu un tipu di riflettori, chì allargavanu a gamma di u campu in quale u dispusitivu serà carricu. In pratica, u dispusitivu serà carricu praticamente in ogni locu in a stanza, indipendentemente da s'ellu si trova nantu à a tavula o l'avete aduprà.

L'idea di una tale opzione di carica hè assai tentatore, ùn pensate micca? Tuttavia, ùn vi preoccupate micca solu. Cumu l'aghju digià scrittu in u paràgrafu di apertura, questu hè solu una patente finu à avà è a so implementazione hè sempre assai luntanu. Dopu tuttu, l'imprese tecnologiche registranu assai patenti simili, è solu una frazione di elli vedenu a luce di u ghjornu. Tuttavia, u fattu hè chì una "rivuluzione" hè veramente necessariu in a carica wireless. Allora perchè ùn puderia micca esse grazia à sta patente ?

Samsung Galaxy Ricarica wireless S8 FB

Surghjente: phonearena

U più lettu d'oghje

.