Chiudi annunziu

I sconti di u quartu anniversariu di Gearbest ùn finiscinu micca, è à u cuntrariu, guadagnanu forza. Oghje, grazie à questu, avemu un suggerimentu per un purificatore d'aria intelligente per i nostri lettori Purificatore d'aria Xiaomi Mi, chì pò esse acquistatu cum'è parte di l'avvenimentu grazia à u nostru cuponu di scontu per solu $ 119, vale à dì equivalente à CZK 2.

U purificatore d'aria di casa intelligente Original Xiaomi Smart Air Purifier pò pulisce finu à 330 metri cubi d'aria in una zona chì varieghja da 23,1 à 39,6 metri quadrati in una ora in modalità standard. In u modu super più putente, riesce à purificà finu à 380 metri cubi d'aria nantu à 27,2 à 46,6 metri quadrati. U purificatore monitoreghja a qualità di l'aria in tempu reale è cusì adatta automaticamente a so prestazione. In più di u modu automaticu, hè ancu pussibule di stabilisce u modu di sonnu, u modu di putenza o stabilisce l'iniziu automaticu à una determinata ora.

Grazie à un filtru di trè strati di alta qualità, u purificatore hè capaci di caccià u 99,9% di particeddi di polveri solidi più chjuchi di 2,5 μm (PM2.5), formaldeide, fume è altre impurità da l'aria in a stanza. U filtru deve esse cambiatu una volta ogni 3-6 mesi è u so cambiamentu hè assai simplice. U pulitore hè dunque adattatu, per esempiu, per un zitellu o salottu, cucina o ancu una stanza per dorme megliu.

Un altru vantaghju hè chì u Xiaomi Smart Air Purifier pò esse assuciatu cù un smartphone. In l'app Mi Smart Home, chì hè dispunibule per Android i iOS, pudete monitorà a qualità di l'aria attuale, u modu di set è cunfigurà tutti i paràmetri di u purificatore. Grazie à l'accoppiamentu, riceverete ancu qualsiasi notificazioni in l'applicazione.

Se lasciate u magazzinu GW-4 selezziunatu, ùn avete micca da pagà l'impositu o l'imposta durante u trasportu, postu chì hè un magazzinu in un paese di l'Unione Europea, in particulare in Pulonia.

Purificatore d'aria Xiaomi Mi 11

* U pruduttu hè cupartu da una garanzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

U più lettu d'oghje

.