Chiudi annunziu

Samsung era una volta l'attore dominante in Cina, unu di i mercati di smartphones più lucrativi in ​​u mondu. A cumpagnia sudcoreana ùn hà micca solu persu a so pusizione di punta in u paese, ma hà ancu vistu una diminuzione significativa di a so parte di u mercatu. Ella ammette ch'ella avia statu incapace di capiscenu i costumi chinesi in u campu di a vendita è u cummerciu. Tuttavia, Samsung hà prumessu di cuntinuà à sforzà di cultivà in Cina cum'è una cumpagnia cinese lucale.

U capu di a divisione mobile di Samsung, DJ Koh, hà scusatu l'azionisti per a so cota di mercatu cinese in calata in a so riunione annuale di l'azionisti. Ellu disse chì a Cina hè un mercatu difficiuli è chì Samsung hè avà pruvatu diverse manere di ottene novi clienti.

Hè assai impurtante per Samsung per vultà à a pusizione di dirigenza in u mercatu cinese. Tuttavia, a so parte hè cascata sottu à 2% in u quartu trimestre di l'annu passatu. In fatti, nimu di i so telefuni hà fattu in a lista di i telefoni intelligenti più venduti in Cina per 2017, cù Apple è i pruduttori lucali.

In settembre di l'annu passatu, Samsung hà decisu di fà cambiamenti organizzativi in ​​a so divisione Chine per rinviviscia a so crescita in u paese. Hà simplificatu l'operazioni è rimpiazzatu i dirigenti.

A cumpagnia hà dettu chì hà cuminciatu à vende u so ultimu flagship in Cina duie settimane fà Galaxy S9. Hà stabilitu una strategia per destinà i clienti chì sò disposti à cumprà telefoni premium. Inoltre, u giant sudcoreanu hà assuciatu cù fornitori di servizii lucali cum'è Mobike, Alibaba, WeChat, Baidu è altri per rinfurzà e funzioni AI è altri servizii basati in IoT in u paese.

Di sicuru, si pò vede chì e misure anu pagatu. U mercatu di i telefoni intelligenti di a Cina hè veramente enormu, ma Samsung hà da pudè ricuperà una parte di a so parte persa, cunsolidendu a so pusizioni in u mercatu globale di smartphones.

Samsung Galaxy-S9-camera sensore di freccia cardiaca FB

Surghjente: L 'investore

U più lettu d'oghje

.