Chiudi annunziu

Ligeru, putente, compactu. Questu hè u drone DJI Mavic Pro, chì hè in fondu u megliu in u so campu chì u cliente mediu pò cumprà attualmente. Piegata, si mette facilmente in ogni saccu, è u so rapportu prezzu / prestazione rende un drone ideale per tutti quelli chì volenu piglià video interessanti è, soprattuttu, di alta qualità da una vista d'uccello. È i nostri lettori ponu avà ottene unu grazia à un cuponu speciale DJI Mavic Pro cù un scontu di un decentu 9 CZK è in più da un magazzinu cecu.

Quandu plegatu, u DJI Mavic Pro ùn hè micca più grande di una buttiglia d'acqua. Hè attualmente trà i prudutti più putenti è sofisticati di u so tipu in a cartera di DJI. U so vantaghju indiscutibile hè a compattezza, a ligerezza è u spaziu di salvezza.

Malgradu e so dimensioni modeste, u DJI Mavic Pro resta un drone assai putente in tutti i rispetti. U novu sistema Ocusync permette u streaming video in tempu reale in qualità 1080p o 720p in una gamma di sette chilometri. U drone pò spustà à una vitezza di circa 25 km / h per 27 minuti.

Cù e so quattru fotocamere è a capacità di detectà un ostaculu finu à 15 metri di distanza, u DJI Mavic Pro si classifica trà i droni più affidabili di u mercatu, sia per l'usu esterno sia per l'internu. Offre modi di volu intelligenti (ActiveTreck, Modu Gesture, Modu Tripode, Modu Sport è altri) per ogni necessità è situazione.

U DJI Mavic Pro hè un drone chjucu ma putente chì risponde ancu à i requisiti più esigenti. Si trasformanu in una squadra di filmu quandu hè necessariu. Basta à stabilisce l'ughjettu d'interessu è u DJI Mavic Pro seguitarà ogni muvimentu, sia in cerchi sia à fiancu. U drone vi aiuterà ancu à piglià i migliori selfie cù l'aiutu di u cuntrollu di gestu. U pacchettu include un drone cù una batteria integrata, un controller per cuntrullà u drone, 6x eliche, 1x charger inseme cù un cable d'alimentazione è istruzioni in inglese.

I lettori di a nostra rivista anu avà una opportunità unica per acquistà un drone DJI Mavic Pro cù un scontu di $ 444 (9 curone). Basta inserisce u cuponu di scontu in u carrettu GB4thGW507. Sè ancu lasciate u magazzinu GW-5 selezziunatu, allura u drone vi sarà mandatu da u magazzinu Gearbest Czech è dunque l'avete in casa in 3-5 ghjorni è ùn avete micca da pagà l'impositu o l'imposta.

Specificazioni tecniche:

  • Tipu: Quadcopter
  • Modellu: Mavic Pro
  • Funzioni: Camera, Panorama, Selfie, Punti d'interessu, Tap to Fly è più
  • Misure piegate: 198 x 83 x 83 mm
  • Pesu (cumpresa a batteria): 734 g
  • Velocità massima: 60 km/h in modalità Sport è senza ventu
  • Tempu massimu di volu: 27 minuti
  • Batteria: 2970 mAh LiPo
  • Formati: JPEG, DNG, MP4, MOV
  • Capacità massima: 64 GB

Nota: U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

DJI Mavic Pro FB

U più lettu d'oghje

.