Chiudi annunziu

Ancu s'è a tendenza di l'ultimi anni hè l'allargamentu constante di i telefoni è soprattuttu i so display, chì i so fabricatori cercanu di stende in tutta a parte frontale, una parte significativa di l'utilizatori simpricimenti ùn s'accorda micca cù grandi "slapsticks" è preferite apprezzà. un smartphone in dimensioni compatte. Ancu s'ellu pò esse truvatu in u mercatu, spessu ùn risponde micca à e so aspettative di rendiment o equipamentu. Una grande alternativa per questi clienti puderia esse a versione mini di Samsung più vechji Galaxy. In ogni casu, l'ultimu mini mudellu hè ghjuntu quattru anni fà inseme Galaxy S5. In ogni casu, pare chì u giant sudcoreanu vuleria rinviviscia sta serie. 

In a basa di dati Geekbench dui ghjorni fà, ci era una menzione di un mudellu piuttostu interessante chì portava a denominazione SM-G8750, chì, secondu alcune fonti straniere, puderia esse Galaxy S9 mini. Sottu u cappucciu di sta piccula cosa, truverete un chipset Snapdragon 660 cù 4 GB di memoria RAM. Allora u telefunu corre preinstallatu Android 8.0 Oreos. 

Ùn pudemu micca leghje assai da i benchmarks, ma in generale si pò assume chì u Galaxy L'S9 mini hà un display Infinity classicu cù una ratio di 18,5: 9 è una batteria cù una capacità di circa 2500 mAh. A diagonale di a visualizazione puderia allora ghjunghje à circa 5 ", chì hè più di una inch menu di u standard Galaxy S9. In quantu à u lanciu propiu di stu mudellu, pudemu aspittà in qualchì tempu in i prossimi dui mesi. È Galaxy Samsung hà lanciatu u S5 mini trè mesi dopu à l'intruduzioni di u so flagship, cusì teoricamente un calendariu simili pò esse previstu ancu quì. 

Sè vo site dighjà i vostri denti in un smartphone simili, rallentate un pocu di più. Cum'è l'aghju digià scrittu sopra, per avà hè solu una supposizione è stu telefunu pò esse eventualmente presentatu sottu un nome completamente diversu cù un disignu è un equipamentu completamente differenti. Allora semu sorpresi. 

s9mini

Surghjente: phonearena

U più lettu d'oghje

.