Chiudi annunziu

Malgradu u fattu chì l'ultime Galaxy S9 à Galaxy U S9 + hà avutu a so premiere solu di pocu tempu, cusì avemu digià a prima presunta filtrazione di foto di u prossimu flagship da u Samsung stabile. Di sicuru, avemu parlatu Galaxy Note9, chì u giant sudcoreanu duveria intruduce finu à a fine di l'estiu, ma digià à u principiu di a primavera, i ritratti cù a so presunta apparizione anu vistu a luce di u ghjornu. In ogni casu, pocu dopu a publicazione, hè statu scupertu chì i ritratti eranu in fattu falsi. Se li trovate in Internet, sapete chì ùn hè micca un veru Note9.

I ritratti sò stati publicati da un situ web straneru Samrena.irSfurtunatamente, però, ùn vene micca da alcuna fonte da e fabbriche Samsugnu. U situ web solu arrubbatu da altri siti è mudificate in a so propria imagina. In particulare, questi sò ritratti Galaxy S9 è S9 + chì sò stati publicati da riviste qualchì tempu fà TechNave a Espressu finanziariu. L'editori di Samrena.ir anu mudificatu sguassendu u lettore di impronte digitali in u spinu di u telefunu. Cù questu, vulianu dimustrà micca solu chì questu hè un mudellu chì ùn hè micca statu ancu presentatu, ma principalmente vulia impressiunà per sapè chì u Note9 ùn hà micca un sensoru capacitivu di impronte digitali.

Hè statu rumore per un bellu pezzu in u mondu di a tecnulugia chì Samsung preparava un telefunu cù un lettore di impronte digitali otticu sottu a visualizazione per questu annu. È u primu mudellu deve esse quellu chì hè ghjustu citatu Galaxy Nota 9. Tuttavia, per avà sapemu solu chì i Sudcoreani travaglianu in parechje manere di integrà u lettore in a visualizazione, ma ùn anu micca ancu u pruduttu finali prontu. Allora semu sorpresi da quali rivelazioni ci aspettanu in i mesi à vene. Ulteriori nutizie ùn saranu certamente longu.

s9-nota-9-7

 

U più lettu d'oghje

.