Chiudi annunziu

Da oghje, i clienti di l'Air Bank ponu pagà direttamente cù u so telefuninu. Tuttu ciò chì anu bisognu hè l'applicazione My Air, chì hè digià stallata da più di 275 000 clienti bancari. U cliente poi paga per telefonu cum'è in u casu di una carta contactless. Acquisti finu à 500 curone seranu pagati immediatamente, per quantità più grande deve esse inseritu un PIN.

Tutti i clienti di l'Air Bank chì anu un smartphone cù u sistema ponu pagà per u telefuninu via l'applicazione My Air Android è tecnulugia NFC. A maiò parte di i telefoni novi oghje anu digià questu. Inoltre, l'applicazione stessu ricunnosce se u cliente hà NFC in u so telefunu è l'avvisa di a nova opzione.

[appbox simple googleplay cz.airbank.android]

Attivazione di a nova funzione in l'applicazione mobile stessu hè assai faciule è rapida. U cliente cunfirma chì vulete pagà per telefunu, inserisce u so PIN di cunferma di pagamentu (s'ellu ùn l'avete micca digià, stabilisce u so PIN in questu passu) è hè finitu. Quandu u cliente hà parechje carte per i so cunti currenti, ellu sceglie quale carta u telefunu deve aduprà per u pagamentu.

Quandu u pagamentu in un magazinu, in a maiò parte di i casi, u cliente solu deve accende u so telefunu è mantene à u terminal di pagamentu. Certi tipi di telefoni ponu ancu esse bisognu di sbloccare u screnu in casa. Se u valore di a compra hè più di 500 curone, avete bisognu di inserisce un PIN per cunfirmà u pagamentu. In cuntrastu à pagà cù una carta contactless, in questu casu, u PIN hè inseritu direttamente nantu à a visualizazione di u telefuninu, è dopu u cliente tene u telefunu à u terminal una volta di più per compie a transazzione sana.

Tuttavia, deve esse nutatu chì, ancu s'è Air Bank usa a tecnulugia HCE per i pagamenti di u telefuninu, ùn hè micca Google Pay. In corta, Air Bank hà u so propiu sistema ligatu à a so applicazione.

I ritirati di u telefunu venenu dopu

I clienti di l'Air Bank ponu pagà cù u so smartphone da oghje. In u futuru, u bancu, chì hà tutta a so reta di ATM senza cuntattu, vuleria attivà a retirazzione di u telefuninu mobile da l'ATM. "Questa hè una cosa completamente nova, micca solu per noi, ma ancu per a cumpagnia Mastercard, cù quale avemu cooperatu nantu à a pussibilità di ritirata da un ATM senza contactu cù un smartphone. Pudete dì chì in realtà avemu da forge una strada completamente nova, cusì ùn avemu micca una data di lanciamentu stabilita per u mumentu ". forniture Jaromír Vostrýda Air Bank.

In più di a nova opzione di pagamentu per u telefuninu è e carte classiche senza contactu, i clienti di l'Air Bank ponu ancu aduprà stickers di pagamentu. Puderanu appiccicà, per esempiu, nantu à a copertina di u so telefunu, chì ùn deve mancu esse intelligente. Cù un sticker senza cuntattu, i clienti ponu pagà micca solu in i magazzini, ma ancu ritirate da l'ATM senza cuntattu.

Pagamenti mobili AirBank FB

U più lettu d'oghje

.