Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu uni pochi ghjorni fà chì fermarà davanti à i so rivali chinesi in u segmentu di chip. "L'ostaculi tecnologichi in chips sò relativamente più altu ch'è in altre industrie", hà dettu Kim Ki-nam, capu di a divisione di soluzioni tecnologiche di Samsung. "A superà questi ostaculi richiede più cà solu grandi investimenti à cortu termine".

A divisione di Kim hà fattu vendite di $ 100 miliardi l'annu passatu, chì rapprisentanu u 45% di i rivenuti totali di a cumpagnia. Samsung hà intensificatu l'investimentu in a fabricazione di semiconduttori in l'ultimi anni mentre prova di sfracicà i rivali cù chip di memoria. U giant sudcoreanu vole mantene a so pusizioni forte è ùn vole micca sentu minacciatu da i fabricatori chinesi.

Samsung sta attente à ciò chì facenu i Cinesi. Ki-nam hà dettu chì l'imprese cinesi investenu in tutti i tipi di semiconduttori, cumpresi i chips di memoria, ma hà avvistatu chì e lacune tecnologiche ùn saranu micca colmate solu da investimenti à cortu termine. Samsung cuncentra a so energia per diventà u capu in u segmentu datu è hà stabilitu a so strategia sana in cunseguenza.

A strategia di a cumpagnia sudcoreana hè di espansione a so offerta di prudutti cù a seconda generazione di 10nm DRAM è esse parechji passi davanti à a cumpetizione. Vulete ancu sviluppà a terza generazione di 10nm DRAM è a sesta generazione di flash NAND. Inoltre, Samsung si concentrerà à risponde à a crescente dumanda di chips necessarii per l'Internet di e cose, 5G è l'industria automobilistica.

samsung-building-silicon-valley FB

Surghjente: L 'investore

U più lettu d'oghje

.