Chiudi annunziu

U smart watch Gear Sport è a bracciale sportiva Gear Fit2 Pro da Samsung sò stati nantu à u mercatu per parechji mesi, cusì u giant sudcoreanu hà preparatu un avvenimentu interessante per elli. Tuttu ciò chì un cliente hà da fà hè di purtà ogni vechju orologio da polsu è uttene un scontu istantaneu nantu à unu di i prudutti sopra à a so scelta.

Pudete veramente purtà qualsiasi vechju orologio da polso. Puderanu esse meccanichi, elettronichi, funziunali è ancu micca funziunali. L'unica cundizione hè chì duvete piglià l'orologio sia in una tenda di marca Samsung in Praga, Brno, Olomouc o Hradec Králové, o in qualsiasi tenda Alza. Dopu riceverete un scontu immediatu di 1500 CZK nantu à un orologio sportivu intelligente Attrezzatura Sport è CZK 1 per una bracciale intelligente Attrezzatura Fit2 Pro. L'offerta hè valida finu à u 30/4/2018 o finu à esaurimentu di scorte.

Cumu uttene un scontu:

  1. Quandu compra un orologio in l'e-shop Alza.cz Attrezzatura Sport o un braccialetto Attrezzatura Fit2 Pro selezziunà a raccolta in a tenda è u pagamentu in contanti / carta nantu à a raccolta.
  2. Dopu avè postu in a cesta virtuale nantu à u situ web, u prezzu originale, senza scontu, ferma.
  3. Quandu pigliate e merchenzie in u puntu di vendita, trasmette u vechju articulu à u vinditore à u stessu tempu, chì hè cupartu da a prumuzione di scrappage Samsung.
  4. U venditore deduce u prezzu da voi direttamente in a tenda.
  5. Un novu braccialettu fitness o orologio hè u vostru.
1903-srotovne-gearsport-gearfit2-1410x410

U più lettu d'oghje

.