Chiudi annunziu

Ùn hè più u casu chì u mondu di a realtà virtuale hè solu per quelli chì sò disposti à gastru decine di millaie di corone per l'accessori necessarii. In l'era d'oghje di smartphones putenti, ùn hè micca necessariu cumprà un auricular caru à ogni costu è pussede un computer desktop gonfiatu. Pudete pruvà a realtà virtuale per uni pochi di centu corone, è tuttu ciò chì avete bisognu hè u vostru smartphone è i vetri basi. È fighjeremu solu unu di questi in a rivista d'oghje.

VR Box sò vetri cumplettamente simplici chì vi permettenu di entre in u mondu di a realtà virtuale è l'uggetti 3D. Questu hè un auriculare chì hè equipatu di l'ottica necessaria è un compartment per un telefunu cù dimensioni massime di 16,3 cm x 8,3 cm. I vetri utilizanu dunque a visualizazione di u telefuninu è, cum'è l'utilizatori, cunvertisce l'imaghjini in forma 3D, o realtà virtuale, attraversu l'ottica. Cù l'occhiali pudete, per esempiu, fighjà video VR in YouTube, aduprà diverse applicazioni virtuale o ghjucà ghjochi da u mondu di a realtà virtuale. Hè ancu pussibule di arregistrà un filmu 3D nantu à u vostru telefunu è, grazia à i vetri, esse attiratu direttamente in l'azzione.

I vetri stessi sò relativamente ben fatti, malgradu u so prezzu. I bordi di i vetri chì venenu in cuntattu cù a faccia sò imbottiti, perchè ùn anu micca pressu ancu dopu longu periudi di usu. I cinturini chì tenenu i vetri nantu à a testa sò flessibili è facilmente regulabili, cusì pudete aghjustà a so lunghezza esattamente. L'unica lagnanza ch'e aghju avutu durante l'usu era l'area pusata nantu à u nasu, chì ùn hè micca padded è micca assai ben formatu, cusì quandu si usanu i vetri per un bellu pezzu, u mo nasu era pressatu. À u cuntrariu, elogiu u spaziu regulable di l'ottica è a distanza di l'imaghjini da l'ochji, grazia à quale pudete migliurà u spettaculu parechje volte.

Cumu l'aghju dettu sopra, cù l'occhiali pudete ancu immerse in u mondu di i ghjochi VR. Un picculu controller di ghjocu hè necessariu per questu, ma custa uni pochi di centu corone è pò esse acquistatu in u settore inseme cù u VR Box. Simply pair the controller with your phone via Bluetooth è pudete cumincià à ghjucà. Per u muvimentu in u ghjocu, ci hè un joystick nantu à u controller, è per l'azzione (tirà, saltà, etc.) dopu un paru di buttoni situati praticamenti in u locu di l'indici. U controller hà ancu cinque altri buttoni (A, B, C, D è @), chì sò necessarii solu sporadicamente. Da u latu ci hè sempre un cambiamentu trà Androidem a iOS.

U manual per l'occhiali ricumanda di utilizà l'app Veer, induve truverete una cullizzioni di ogni tipu di video chì vi intruduceranu à a realtà virtuale. Hè una app utile per una prima introduzione à VR, ma personalmente ùn l'aghju micca utilizatu per assai tempu. Preferitu passà à l'applicazione YouTube, induve pudete truvà oghje centinaie di video VR è, per esempiu, ancu Samsung trasmette e so cunferenze in a realtà virtuale quì, chì pudete dopu vede cù a VR Box. ma i più interessanti sò i ghjochi chì vi possu ricumandemu da a mo sperienza Viaghju sbagliatu VRNinja Kid RunVR X Racer o forse codice duru. Li goderete in a realtà virtuale è inseme cù u controller.

VR Box ùn sò micca occhiali di realtà virtuale prufessiunale è ùn ghjucanu micca cun elli. In listessu modu, ùn aspettate micca una qualità d'imaghjini abbagliante, ancu s'ellu hè largamente influenzatu da a risoluzione di a visualizazione di u telefunu (più alta u megliu). Questu hè veramente unu di i modi più economici per pruvà u mondu VR è à u stessu tempu passanu solu uni pochi di centu corone. Hè una bona è un pocu megliu alternativa à u popular Google Cardboard, cù a diferenza chì u VR Box hè megliu crafted, più còmode è offre alcune opzioni di persunalizazione.

VR Box FB

U più lettu d'oghje

.