Chiudi annunziu

L'ultimi flagships sò stati parlati di a cità in l'ultime settimane Galaxy S9 à Galaxy S9 +, chì, però, da i mudelli di l'annu passatu Galaxy S8 à Galaxy U S8 + ùn hè micca assai diffirenti. Siccomu i dispositi sò quasi simili in quantu à u disignu è e specificazioni hardware, pare chì u giant sudcoreanu cesserà di sustene a serie. Galaxy S8 per fà i clienti per cumprà unu di i telefoni in a gamma Galaxy S9. Tuttavia, cum'è s'hè risultatu, Samsung spinghja à vende ancu i smartphones di l'annu passatu.

A principiu di aprili, a divisione indiana di Samsung hà piacè à i clienti cun un tagliu significativu di prezzu Galaxy S8 à Galaxy S8+, rendendu i flagships di l'annu passatu ancu più attraenti. Tuttavia, Samsung voli fà z Galaxy A gamma S8 ancu più impressiunanti è dunque porta una variante di culore rossu borgogna à u mercatu indianu.

L'ombra Burgundy Red era dispunibule in i mercati selezziunati in u mondu. Samsung offre attualmente in India Galaxy S8 in culori Midnight Black, Maple Gold è Orchid Grey. Di sicuru, e specìfichi restanu listessi cum'è l'altri sfumature Galaxy S9. Galaxy S9 in u culore di Borgogna Rossu ghjunghjerà à u mercatu indianu u 13 d'aprile.

cumparati galaxy s8 rossu

Surghjente: Samsung

U più lettu d'oghje

.