Chiudi annunziu

Ancu s'ellu Samsung hà publicatu profitti record l'annu passatu, hà affruntatu sfide in parechji mercati chjave in u mondu, in particulare in Cina, induve i pruduttori domestici di smartphone tendenu à avè una pusizione forte è dominante.

Samsung hè in decadenza in u mercatu di i telefoni intelligenti cinese, cù a so parte chì cade rapidamente più di dui anni. In 2015, hà avutu una parte di u mercatu di 20% in u mercatu cinese, ma in u terzu trimestre di 2017 era solu 2%. Ancu s'ellu era un ligeru aumentu, cum'è in u terzu trimestre di u 2016, Samsung hà avutu una parte di u mercatu di solu 1,6% in u mercatu cinese.

Tuttavia, a situazione pare avè aggravatu considerablemente, cù a so parte cascata à solu 0,8% in l'ultimu trimestre di l'annu passatu, secondu e dati compilati da Strategy Analytics. I primi cinque cumpagnie più forti in u mercatu cinese sò Huawei, Oppo, Vivo, Xiaomi è Apple, mentri Samsung si truvò in u 12u postu. Ancu s'ellu u giant sudcoreanu era u più grande venditore di smartphone in u mondu in 2017, hà fiascatu à stabilisce una pusizione di punta in u mercatu di smartphone cinese.

Samsung hà ammissu chì ùn hè micca bè in Cina, ma hà prumessu di fà megliu. In fattu, in a riunione annuale recente di a cumpagnia tenuta in marzu, u capu di a divisione mobile, DJ Koh, si scusò à l'azionisti per a so cota di mercatu cinese in calata. Hà indicatu chì Samsung prova di implementà diversi metudi in Cina, i risultati di quale deve esse vistu prestu.

Samsung hè ancu in difficultà in u mercatu indianu, induve hà affruntatu una forte cumpetizione di i telefoni intelligenti chinesi l'annu passatu. Samsung hè statu u capu indiscussatu di u mercatu in India per parechji anni, ma questu hè cambiatu in l'ultimi dui trimestri di u 2017.

Samsung Galaxy Camera posteriore S9 FB

Surghjente: L 'investore

U più lettu d'oghje

.