Chiudi annunziu

Samsung nantu à i siti web indiani hà introduttu in silenziu u smartphone Galaxy J7 Duo, mentri sicondu l'specificazioni è e caratteristiche, duverebbe esse un smartphone economicu cù parechji assi in manica.

Da u fronte Galaxy U J7 Duo s'assumiglia à un telefuninu Samsung regulare. Hà un display Super AMOLED di 5,5 inch cù una risoluzione di 720p. Sottu u screnu hè un buttone di casa cù un lettore di impronte digitali integratu è una camera 8-megapixel hè situata in cima. A parte posteriore hè dotata di una camera doppia chì hà una lente 13-megapixel è 5-megapixel.

Galaxy U J7 Duo funziona Androidin 8.0 cù a so propria interfaccia. Dentru u dispusitivu hè un processore octa-core cù una freccia di clock di 1,6 GHz. Esattamente informace ùn sapemu micca di u processatore, ma pò esse presumitu chì serà sia l'Exynos 7884 sia l'Exynos 7885. U smartphone hà ancu 4 GB di RAM è 32 GB di almacenamiento internu, chì pò esse allargatu ancu via una microSD. carta. Una batteria cù una capacità di 3 000 mAh cura a resistenza. Cum'è u nome di u dispusitivu digià suggerisce, Galaxy U J7 Duo hà dui slot per carte SIM.

À u mumentu, sfurtunatamenti, ùn sapemu micca i ditagli di u dispusitivu serà dispunibule in u mondu sanu è quantu costarà.

galaxy j7 duo fb

U più lettu d'oghje

.