Chiudi annunziu

A cumpagnia di prutezzione di dati di i Stati Uniti PACid Technologies hà presentatu una demanda per violazione di patenti contru Samsung una settimana fà. A cumpagnia dichjara chì e caratteristiche biometriche cum'è l'impronta digitale, u ricunniscenza faciale o di l'iris è i sistemi di autentificazione basi Samsung Pass è Samsung KNOX, chì apparsu in i flagships Samsung, anu violatu duie patenti in i Stati Uniti è una patente in Corea di u Sud.

I danni puderanu ghjunghje sin'à $ 3 miliardi

I brevetti violanu tutte e varianti Galaxy S6, Galaxy S7 à Galaxy S8. U voluminu di vendita di sti dispusitivi serà utilizatu per calculà i danni, s'ellu hè pruvucatu chì Samsung hà sappiutu chì violava i brevetti. PACid Technologies dichjara chì u giant sudcoreanu sapia di e violazioni di patenti cum'è ghjennaghju 2017. Se Samsung hè scunfittu in a battaglia legale, i danni puderanu ghjunghje sin'à $ 3 miliardi.

I prucessi da imprese scunnisciute contr'à e grandi corporazioni ùn sò nunda di novu in i Stati Uniti. U paese hà assistitu à parechje cause frivole contr'à e grande cumpagnie per patenti. A cumpagnia PACid hè un altru troll di patenti chì hà ancu avutu una disputa cù Google in u passatu. AppleAghju una Nintendo.

Samsung hà affruntatu numerosi prucessi per violazione di patenti in l'ultimi anni, cù a causa più longa hè cù u so più grande rivale. Applem. Samsung hè ancu in una guerra di patenti cù Huawei, cum'è Samsung presuntamente hà violatu una patente ligata à a tecnulugia 4G detenuta da u fabricatore di smartphone cinese.

Samsung Galaxy S8 FB

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.