Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Ùn hè mai male per avè una visione generale di tuttu ciò chì succede in a vostra casa o appartamentu durante a vostra assenza. In particulare s'è vo vulete guardà qualchi articuli più preziosi o ancu una vittura in u vostru garage. I càmera IP sò ideali per u monitoraghju menzionatu, chì pudete facilmente cunnette à Internet è pudete fighjà l'imaghjini in alta qualità da quasi ogni dispositivu, da ogni locu è in tempu reale. Allora s'è vo circate una camera, allora site ghjuntu à u locu ghjustu. Oghje presenteremu a camera Xiaomi DF3, per quale avemu ancu un cuponu di scontu per voi.

Camera IP Xiaomi DF3 vanta micca solu un grande disignu, ma soprattuttu a capacità di registrà video Full HD (1920 × 1080), un colpu largu di 120 gradi è, frà altre cose, a rilevazione di muvimentu à una distanza di 9 metri. In più di ciò chì sopra, a camera hà un microfonu è un parlante, cusì pudete fà facilmente un dialogu cù qualchissia in a stanza attraversu u vostru smartphone. A camera hè capace di cunnette à Wi-Fi è trasfiriri l'imaghjini à u vostru smartphone o tableta in tempu reale attraversu l'applicazione Mi Home. Grazie à questu, pudete micca solu vede ciò chì succede in a vostra casa in ogni mumentu è da ogni locu, ma ancu cuntrullà a camera è parlà à qualchissia in a stanza.

U Xiaomi DF3 hè ancu capaci di salvà tutti i video è e foto pigliate nantu à a memoria esterna, in particulare supporta e carte microSD finu à 32GB in grandezza. Supporta ancu a visione notturna, chì hè furnita da un totale di 6 camere infrared, grazie à quale una bona qualità di l'imaghjini hè mantinuta è a ricunniscenza di persone o animali in a bughjura quasi cumpleta.

Quandu si usa u trasportu di posta aerea registrata, ùn deve micca pagà l'impositu o l'imposta nantu à u prezzu tutale di a spedizione. A spedizione hè gratuita quandu si usa questa opzione.

Camera Xiaomi DF3 FB

Nota: U pruduttu hè cupartu da una guaranzia di 1 annu. Se u pruduttu ghjunghje dannatu o completamente micca funziunale, pudete signalà in 7 ghjorni, dopu rinvià u pruduttu (a posta serà rimborsata) è GearBest vi mandarà un articulu completamente novu o rimborsà i vostri soldi. Pudete truvà più infurmazione nantu à a guaranzia è u pussibule ritornu di u pruduttu è soldi quì.

U più lettu d'oghje

.