Chiudi annunziu

A squadra di design di Samsung in u casu di l'ultimi mudelli di punta Galaxy L'S9 è S9+ ùn anu micca fattu cambiamenti significativi di disignu cumparatu cù a generazione di l'annu passatu. Ùn hà mancu pruvatu à imità a cumpetizione iPhone X. Tuttavia, sicondu una patente chì Samsung hà ottenutu uni pochi di ghjorni fà, u so dispusitivu puderia s'assumiglia à un telefuninu Apple in u futuru. Tu sì un Samsung patentatu u primu clone iPhone X, vale à dì un smartphone cù un cutout in cima di u screnu.

L'utilizatori di smartphone cù Androidem sò spartuti in dui campi quandu si tratta di opinioni nantu à u cutout in cima di u screnu. Mentre chì certi schernu Apple per via di u disignu spiciali di l'iPhone X, altri cumprà u dispusitivu cù Androidsò simili in apparenza à l'ultimu smartphone Apple. È pare chì u sicondu campu mintuatu puderia truvà u telefuninu ideale in u futuru in l'offerta di Samsung. Hà dumandatu una patente per un smartphone chì pare chì un iPhone X hè cascatu da l'ochju. Ha un quadru estremamente sottile intornu à tutta a visualizazione, mentre chì in a parti suprana ci hè quellu elementu distracting, vale à dì u cutout in quale i sensori è a camera frontale sò posti.

In ogni casu, à u cuntrariu di l'iPhone X, u smartphone di Samsung hà una visualizazione curva. Havi una camera doppia in u spinu, ma ùn hè micca un lettore di impronte digitali truvatu nantu à i mudelli Galaxy S9 à Galaxy S9+. È più impurtante, hà sempre un jack per cuffie 3,5mm.

Tuttavia, duvemu nutà chì questu hè solu un'illustrazione da una dumanda di patente, micca u disignu esatta di u futuru smartphone di Samsung, per quessa, ùn duvemu micca aspittà chì u flagship chì a cumpagnia esce cù l'annu prossimu pare esattamente cum'è a stampa. In ogni modu, a patena indica chjaramente chì in Corea di u Sudu cercanu un modu per minimizzà i biselli sopra è sottu à a visualizazione.

Tacca Samsung iPhone X FB

U più lettu d'oghje

.