Chiudi annunziu

A longa guerra di patenti trà Samsung è Applem deve infini finiri a mità di maghju. U tribunale di distrettu di Carolina di u Nordu emetterà un verdict finale u luni 14 di maghju. U prucessu hà iniziatu sette anni fà, quandu Apple demandatu à Samsung per a violazione di una patente ligata à u disignu di l'iPhone. In ogni casu, u giant sudcoreanu crede chì i patenti generali sò senza significatu, perchè ùn pensa micca chì deve pagà una fine di parechji milioni.

In u 2012, un tribunale hà urdinatu à Samsung per pagà à Apple $ 1 billion in danni, ma Samsung hà appellu parechje volte annantu à l'anni, eventualmente riducendu a quantità à $ 548 milioni.

Tuttavia, Samsung ùn hà micca rinunciatu è hà pigliatu tuttu u casu finu à a Corte Suprema in 2015. A cumpagnia sudcoreana sustinia chì i danni per violazione di patenti ùn deve esse calculatu nantu à a vendita tutale di u dispusitivu, ma nantu à a basa di cumpunenti individuali cum'è a tappa frontale è a visualizazione. A Corte Suprema hà accunsentutu cù Samsung è rinviò u casu à u tribunale di distrittu.

U ghjudice Lucy Koh hà dettu chì un altru prucessu deve esse realizatu in a guerra di patenti per determinà a quantità di danni chì Samsung deve pagà à Apple.

U rapportu, chì hè apparsu per a prima volta in CNET, suggerisce chì i dirigenti anziani di e duie cumpagnie ùn anu micca testimuniatu in persona durante u prucessu, ma invece daranu dichjarazioni scritte.

samsung-vs-Apple

U più lettu d'oghje

.