Chiudi annunziu

Imagine un assistente persunale virtuale chì vi saluta ogni volta chì andate in una stanza, poi vi dumanda se vulete sente a musica, è sceglite solu un magazinu secondu u vostru umore. À u listessu tempu, pudete dumandà à l'assistente per aghjustà i lumi in a stanza secondu u vostru umore. Puderia sona troppu futuristicu, ma Samsung hè sviluppatu solu una tale funzione per u so parlante intelligente.

Avemu cunnisciutu per un bellu pezzu ch'elli sò travagliendu in un parlante intelligente in Corea di u Sudu, chì probabilmente deve esse chjamatu Bixby Speaker. Tuttavia, Samsung hè quasi l'ultimu à ghjunghje nantu à u mercatu cun ellu, per quessa, hè basicamente necessariu per ellu di qualchì manera si distingue trà a cumpetizione attuale. Ma l'ultima patente di a cumpagnia suggerisce chì hà un as in a manica.

Sicondu a patente, u Bixby Speaker averia assai più sensori cà l'altri parlanti intelligenti. Puderia dunque sapè se una persona hè in a stanza, per esempiu per mezu di un micru. Samsung puderia ancu integrà un sensoru infrared in u parlante, chì puderia detectà i movimenti umani. Una camera ùn pò esse manca ancu, ma in questu casu, a cumpagnia puderia affruntà critiche per a limitazione di a privacy.

A patente descrive ancu chì u parlante puderia avè sensori di temperatura è umidità o un modulu GPS per a rilevazione di locu, cusì puderia ricunnosce l'attuale. informace circa u tempu. U sensoru di temperatura è umidità puderia ricunnosce l'umore di l'utilizatori.

DJ Koh, CEO di a divisione mobile di Samsung, hà dettu chì presentarà u so parlante intelligente in a seconda mità di l'annu. Tuttavia, ùn hè ancu sicuru chì esattamente u dispusitivu serà chjamatu è ciò chì funzioni specifichi offre.  

Speaker Samsung Bixby FB

U più lettu d'oghje

.