Chiudi annunziu

À u principiu di a settimana passata ella si n'andò a vela a nutizia hè apparsu chì Samsung avia patentatu una copia di l'iPhone X, vale à dì un telefunu senza frameless cù un cutout superiore in a visualizazione. Tuttavia, a quistione resta se l'ingegneri sudcoreani anu mai aduprà a patente è veramente creà u so clone di l'ultimu telefunu Apple. Forse chì succederà cù u prossimu Galaxy S10 è sì cusì, sapemu ciò chì parerebbe grazia à l'ultimu cuncettu.

Famosu designer Ben Geskin vale à dì per una rivista straniera Technobuffalo fattu rende interessanti Galaxy S10, chì u so disignu hè nantu à a listessa onda cum'è i brevetti Samsung sopra citati. In u so cuncettu, Geskin cattura cusì un telefunu cù frames minimi intornu à a visualizazione, chì hè interrotta solu da un cut-out in a parti suprana, induve una multitùdine di sensori sò oculati. A parte posteriore di u telefunu hè dotata di una camera doppia in una pusizione horizontale è ci sò ancu e strisce necessarie per l'antenne.

Ma u designer hà ancu processatu un secondu disignu in forma di rendering, chì Samsung hà patentatu. Hè un telefuninu cumplettamente minimalista, a parte frontale di u quale hè custituita solu da un display senza bordi arrotondati è, soprattuttu, senza cut-out. L'integrità di u spinu hè disturbatu solu da una sola camera, chì ùn hè ancu accumpagnata da un lampu. U disignu pare veramente interessante nantu à u cuncettu, ma a quistione hè quantu pratica seria à a fine.

Ancu s'ellu ùn pare micca cusì à prima vista, i dui disinni anu una cosa interessante in cumunu - l'absenza di un lettore di impronte digitali. Hè pussibule chì Samsung s'appoghja solu nantu à u lettore di iris cù u scanner di faccia per u so mudellu di punta. À u listessu tempu, però, hè suggeritu chì i Sudcoreani sò digià cuntendu nantu à un lettore di impronte digitali in a visualizazione, chì sicondu l'ultimi rapporti duveria digià appare in Galaxy Note9, chì serà presentatu à u mondu à a fine di l'estiu di questu annu.

Samsung Galaxy S10 vs iPhone X cuncettu FB

U più lettu d'oghje

.