Chiudi annunziu

L'arrivu di u successore à u Samsung assai successu Galaxy U Note9 vene imparablemente. In più di parechje filtrazioni interessanti, questu hè ancu pruvucatu da u fattu chì Samsung hà probabilmente digià certificatu in Cina cù u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione. Sicondu i screenshots chì sò stati ottenuti da a basa di dati, Samsung hà certificatu dui mudelli marcati SM-N9600 è SM-N9608.

Certificazione relativamente precoce di novi Galaxy U Note9 cunfirmà i rumuri chì suggerenu chì vedemu a so introduzione uni pochi di mesi prima di questu annu. In questu modu, Samsung vulete assicurà un capu Applem, chì hè preparatu per questu annu un trio di iPhones cù design frameless è tecnulugia Face ID, grazia à quale sti telefoni puderanu esse un grande successu. Intruducendu prima, Samsung averia guadagnatu tempu per cunvince i clienti chì era u so pruduttu Galaxy Note9, in quale hè sensu per invistisce assai soldi.

Cuncettu Galaxy Nota 9 da Cunfigurazioni tecniche:

E perchè duverebbe veramente avè noi ? Galaxy Nota 9 Interessatu? In più di i chipsets Snapdragon 845 è Exynos 9810 (secondu u paese in u quale serà vendutu) o 6 GB di RAM, hà ancu una camera doppia, un display Super AMOLED 6,4" cù un rapportu d'aspettu di 18,5:9 è una batteria gigante di 4000 mAh chì puderia guidà stu phablet veramente longu. Allora correrà nantu à u telefunu Android in a versione 8.1 Oreo.

Spergu chì averemu più nutizie interessanti da e filtrazioni in i ghjorni à vene, chì svelaranu i sicreti chì circundanu stu mudellu. Tuttavia, hè digià chjaru chì l'annu passatu Galaxy U Note8 hà stabilitu a barra dannata alta per Samsung, è u Note9 di questu annu avarà un tempu assai difficiuli di rompellu. Tuttavia, s'ellu riesce, vince. 

galaxy_nota_8_back-w782

Surghjente: phonearena

U più lettu d'oghje

.