Chiudi annunziu

Sè vo avete spessu arregistrate video, probabilmente cercate un almacenamentu affidabile è abbastanza grande per ùn perde micca i vostri preziosi filmati. Per quessa, Samsung hà avà introduttu carte di memoria PRO Endurance, chì sò pensati per l'utilizatori chì anu digià bisognu di almacenamiento affidabile per un gran numaru di video. U giant sudcoreanu dichjara chì a so nova carta microSDHC / microSDXC presenta una durabilità superiore. Inoltre, a carta di memoria pò almacenà sin'à 43 ore di registrazione video cuntinuu.

A carta di memoria Samsung PRO Endurance hè stata sviluppata per i clienti chì utilizanu equipaghji video esigenti cum'è dash cams è fotocamere. Hè ancu pensatu per i clienti cummerciale chì necessitanu un almacenamentu sicuru è affidabile per i so dati.

Samsung dice chì a scheda di memoria PRO Endurance offre velocità di lettura finu à 100 MB/s è velocità di scrittura video 4K finu à 30 MB/s. Sicondu Samsung, i clienti cercanu schede di memoria putenti chì ponu sopra à cundizioni estremi. Hè esattamente ciò chì sò e carte di memoria PRO Endurance. Sò sopravviventi ancu in cundizioni duri, cum'è l'acqua, a temperatura, magnetica o raghji X. A cumpagnia sudcoreana dichjara chì hè 25 volte più durable di e carte di memoria precedenti, per quessa chì offre ancu una garanzia di cinque anni.

E carte di memoria PRO Endurance sò dispunibuli in capacità di 32 GB per $ 24,99, 64 GB per $ 44,99 è 128 GB per $ 89,99.

Samsung PRO Endurance card FB

U più lettu d'oghje

.