Chiudi annunziu

Attualmente, i pruduttori di smartphones travaglianu constantemente nantu à un smartphone plegable. Ma a parte più cumplicata di un tali dispusitivu hè a visualizazione plegable. Ancu cusì, Samsung prova duramente per stà davanti à a cumpetizione. Almenu hè ciò chì i brevetti chì u giant sudcoreanu hà acquistatu in l'ultime settimane suggerenu.

Samsung mostra un grande interessu in u sviluppu di un telefuninu plegable, cum'è pruvucatu da una quantità di patenti ligati à a tecnulugia plegable. Avemu infurmatu chì a produzzione di un smartphone flexible puderia principià à a piena velocità in e fabbriche di Samsung da nuvembre.

Per avà, ùn avemu micca idea di cumu u telefuninu plegable sarà o travaglià, ma i patenti almenu ci mostranu cumu Samsung pensa à u prossimu passu in a tecnulugia di smartphone. Samsung hà ricivutu di novu più patenti, chì avemu da vede avà.

Forsi u più interessante hè quellu chì mostra un smartphone cumpostu di trè parti. Data quantu tecnologicamente sfida hè di creà un telefuninu plegable simplice, un smartphone di trè pezzi pare esse una sfida assai più grande. Un altru patente, chì pudete avè vistu in u passatu, sta volta ùn si cuncentra nantu à u disignu, ma in u sensoru di deformazione è u controller, chì hè impurtante per un smartphone plegable in parechje manere. A patente parla ancu di un sensoru di grip chì esigeria à l'utilizatori di utilizà spazii di grip specifichi per piegà u smartphone.

U brevettu dice: "U dispositivu di visualizazione include una visualizazione, un sensor di strain per sente a curvatura di a visualizazione, è un controller per cuntrullà a visualizazione".

Samsung hà ancu ricevutu una patente per un smartphone cù un display trasparente. Tuttavia, per avà ùn hè micca chjaru ciò chì a cumpagnia sudcoreana intende di fà cù un tali smartphone, ma pare chì serà ligatu à a realtà aumentata.  

Display plegable Samsung FB

U più lettu d'oghje

.