Chiudi annunziu

Pruprietari Galaxy Tab S3 pò lentamente principià à rallegra. Oghje, Samsung hà publicatu una nova aghjurnazione per a so tableta Android 8.0 Oreo. Finu a ora, hà fattu solu in Gran Bretagna, in ogni casu, questu hè ancu una nutizia pusitiva per i pruprietarii di e pasticchi citati, postu chì l'aghjurnamentu serà prestu allargatu à altri mercati. Galaxy U Tab S3 hè cusì solu u sicondu dispusitivu da Samsung à riceve un aghjurnamentu à Android Oreo - duie settimane fà cù "ottu" Androidavete aspittatu Galaxy S7.

L'aghjurnamentu hè marcatu T820XXU1BRE2 è ùn porta micca solu u pacchettu d'aprile pienu di correzioni di sicurezza, ma ancu parechje funziunalità novi. Prima di tuttu, a tableta riceve l'interfaccia Samsung Experience 9.0 è tutte e funzioni cunnesse chì i pruprietarii di smartphone puderanu gode. Galaxy S8 cù Note8. Una di e nutizie più interessanti hè chì a Tab S3 sustenerà a tecnulugia di sonu surround Dolby Atmos dopu l'aghjurnamentu.

Frà altre cose, l'aghjurnamentu hè dispunibule per scaricà quì. Tuttavia, questa hè una versione per i mudelli Wi-Fi di a tableta urigginatu da u mercatu inglese. In a Repubblica Ceca, l'aghjurnamentu puderia apparisce in l'ordine di parechji ghjorni à settimane è serà scaricatu classicamente via OTA, vale à dì via i paràmetri di a tableta.

samsung-galaxy-tab-s3-FB

U più lettu d'oghje

.