Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Sè vo vulete perdiri pesu o solu tene un ochju nantu à certi valori è cusì a vostra figura, in tutti i casi hè pagatu per cumprà una scala intelligente. Oghje vi presenteremu unu di quelli di Xiaomi, chì pudete ancu accoppià cù u vostru telefunu, è vi prupuniremu immediatamente un cuponu di scontu per questu, chì hè solu dispunibule per i nostri lettori.

Pesu intelligente Xiaomi Mi Scale impresses micca solu cù u so prezzu bassu, ma soprattuttu ancu cù parechje funzioni interessanti. A scala usa a tecnulugia BIA avanzata è un elettrodu d'acciaio inossidabile chì misura rapidamente è precisamente u vostru pesu. Mi Scale pò misurà sin'à 10 diverse dati di u corpu, cumprese u pesu classicu, a massa di l'osse, u cuntenutu di l'acqua di u corpu, a massa musculare, u cuntenutu di grassu, u livellu di grassu viscerale è più. Pudete vede i dati misurati direttamente nantu à u display LED nascostu di a scala, o scopre chjaramente in l'applicazione nantu à u vostru smartphone. A scala pò distingue sin'à 16 persone diffirenti è divide e so dati misurati.

U Mi Scale hè fattu di vetru di latte temperatu è vanta un corpu ultra-slim 14,75mm. A parte di u corpu hè fatta di materiale ABS, chì hè durable, duru ma micca affilatu, è resistente à a corrosione. A capacità di carica righjunghji un valore di 150 kg, mentre chì a misurazione hè veramente precisa, cù solu deviazioni minima. Per uperà a scala, avete bisognu di utilizà batterie 4x AAA, chì ùn sò micca incluse in u pacchettu.

L'affare à a Repubblica Ceca costa 155 corone è duvete avè a merchenzie in casa in 18 ghjorni di travagliu. Ùn pagherete micca imposte o imposte durante u trasportu, Gearbest coprerà i carichi per voi.

Scala intelligente Xiaomi FB

U più lettu d'oghje

.