Chiudi annunziu

Se ti piace i droni, ma à u stessu tempu ùn vulete micca sparà video cun elli da una vista d'uccello è vede più cum'è un mezzu di divertimentu, allora site in u locu ghjustu. Ùn avete bisognu di sapè cumu si vola cù u drone JJRC H8 Mini, ma pudete ancu fà stunts acrobatici cun ellu. Inoltre, cù u nostru cuponu vi costarà solu 174 CZK.

JJRC H8 Mini hè un drone cuncepitu principalmente per volà in casa. Questu hè un picculu drone cù dimensioni di 11 x 11 x 3 cm, chì pudete cuntrullà à una distanza di sin'à 50 metri, specificamente attraversu u controller chì hè inclusu in u pacchettu. U drone ospita una batteria di 150 mAh chì l'alimentarà per 5-7 minuti di tempu di volu, è ci vole circa 45 minuti per ricaricare. U quadrocopter hè custruitu per stunts acrobatic, cum'è 360-degree turns, 3D flips, capriole è di sicuru movimenti in tutte e direzzione. In tempu cù questu, u drone hè custruitu per cascate, cusì hà eliche flessibili è una custruzzione generale flexible.

Se lasciate u magazzinu cecu sceltu (GW-5), ùn avete micca da pagà l'impositu o u duvere. Inoltre, hè avà pussibule di sceglie PPL cum'è un traspurtadore, quandu u postale custa una corona simbolica di 4 è avete a merchenzie in casa in 1-2 ghjorni di travagliu.

Drone JJRC H8 Mini FB

U più lettu d'oghje

.