Chiudi annunziu

Oghje, l'uffiziu di rappresentanza ceca di Samsung hà presentatu ufficialmente una nova aghjunta à a gamma di telefoni Galaxy J - Samsung Galaxy J6, chì significa chì u novu pruduttu serà ancu vendutu in u mercatu cecu. In particulare, serà Galaxy J6 offre in duie varianti (Single SIM è Dual SIM) è in trè culori - neru, oru è viola. Vendita Galaxy U J6 cumminciarà digià à a mità di ghjugnu, è u prezzu di u telefuninu accuminciarà da un piacevule 6 CZK.

Trà i vantaghji principali di u novu Galaxy U J6 hà un innegabilmente captivante display Super AMOLED Infinity 5,6-inch, chì hè basatu annantu à a tradizione di cuncepimentu di i smartphones di punta di Samsung. U lettore di impronte digitali, chì hè tradizionalmente situatu in u spinu di u telefunu, hè definitu chì vale a pena attente. Una batteria di 3 000 mAh, un processore di 8 core, 3 GB di RAM, una parte posteriore di 12 megapixel è una camera frontale di 8 megapixel ùn feranu micca male, è di sicuru. Android 8.0 Oreos.

Cum'è novu Galaxy J6 vede in tutti i culori:

Stupente Display Infinity

Telefonu novu Galaxy U J6 presenta un veramente stupente 5,6-inch Super AMOLED Infinity Display, una caratteristica stabilita di a linea tradiziunale. Galaxy è offre alta risoluzione è culori vibranti. U Display Infinity furnisce una sperienza di visualizazione incredibile è ininterrotta quasi cum'è un cinema, è i culori ricchi facenu vede filmi è ghjucà ancu più immersivi è divertenti chè mai.

Elegante cornice di u telefuninu in metallo Galaxy Inoltre, u J6 in cumbinazione cù u display Infinity full-screen crea un disignu eleganti è ergonomicu chì assicura a durabilità è una presa cunfortu.

Cunfortu ogni ghjornu

U disignu elegante di u telefunu però Galaxy U J6 ùn piglia nunda da a praticità è u cunfortu di ogni ghjornu, postu chì ripiglia parechje funzioni populari da i dispositi mobile di punta di Samsung. Galaxy U J6 include avà un sensoru di impronte digitali posteriore per chì l'utilizatore pò sbloccallu senza avè da svegliate da u modu di sonnu.

U telefunu hè statu cuncepitu cù a vita frenetica di l'utilizatori di l'oghje in mente è hè ancu equipatu di una bateria 3 mAh. Un putente processore octa-core 000GHz assicura chì u telefuninu pò gestisce e funzioni più esigenti, cum'è a riproduzione di video in alta definizione, senza drenà a bateria. telefonu Galaxy U J6 hè ancu equipatu di 3GB di RAM, 32GB di almacenamiento internu è un slot per carte micro-SD, chì offre à l'utilizatori una cumminazione senza compromessi di prestazioni è flessibilità.

Una camera versatile

Per via di a camera versatile chì hè Galaxy Dotatu di u J6, catturà u scattu perfettu o selfie ùn hè mai statu più faciule, ùn importa ciò chì site. U dispusitivu offre una camera posteriore di 13 MP è una camera frontale di 8 MP, mentre chì offre un focusu putente in tempu reale per selfie è un flash LED frontale, cusì l'utilizatori ponu piglià selfie chjaru è eleganti indipendentemente da l'ora di u ghjornu o e cundizioni di illuminazione. Inoltre, i selfie ponu esse rinfurzati cù stickers divertenti chì utilizanu a tecnulugia di realtà aumentata, cusì l'utilizatori ponu creà immagini veramente uniche chì ponu sparte istantaneamente cù i so amichi è a famiglia.

Samsung Galaxy J6 FB

Specificità Galaxy J6:

 Samsung Galaxy J6
Mostra5.6 "HD + (1480 × 720) Super AMOLED
CameraAF à l'arrière 13 MP (f/1,9)

Frontale 8 MP FF (f/1,9)

Dimensioni149,3 x 70,2 x 8,2 mm
Processore di l'applicazioneProcessore octa-core da 1,6 GHz
MemoriaRAM 3 RAM

32 GB di memoria interna

Finu à 256 GB Micro SD

Batterie3 mAh
OSAndroid 8.0
RetiLTE cat. 4
ConnettivitàWiFi 802.11 b/g/n (2,4 GHz), Bluetooth® v 4.2 (LE fino a 1 Mb/s), USB tipo B, NFC (UICC*), posizione (GPS, Glonass, BeiDou**)

* Pò varià per paese

** A cobertura di u sistema BeiDou pò esse limitata.

SensoriAccelerometer, sensor di impronte digitali, sensor Hall, sensor di prossimità
AudioMP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA
VideoMP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

U più lettu d'oghje

.