Chiudi annunziu

Cum'è l'altri giganti tecnulugichi, Samsung hà ancu cuminciatu à investisce fondi considerablemente in intelligenza artificiale. Samsung Research, u bracciu di ricerca è sviluppu di Samsung Electronics Corporation, supervisa l'espansione di e capacità di ricerca di a cumpagnia. A divisione Samsung Research hà apertu i centri AI in Seoul è Silicon Valley in ghjennaghju di questu annu, ma i so sforzi certamenti ùn finiscinu micca quì.

A lista di i centri AI hè arricchita da Cambridge, Toronto è Mosca. In più di creà strutture di ricerca di punta, Samsung Research pensa à aumentà u numeru tutale di travagliadori AI in tutti i so centri AI à 2020 1 da 000.

Samsung si concentra in cinque aspetti chjave in a so ricerca AI

U centru di Cambridge serà guidatu da Andrew Blake, un pioniere in u sviluppu di a teoria è l'algoritmi chì permettenu à l'urdinatori di agisce cum'è si vedenu. U centru in Toronto averà u Dr. Larry Heck, un espertu in tecnulugia di assistente virtuale. Heck hè ancu vicepresidentu senior di Samsung Research America.

Samsung ùn hà ancu revelatu quale dirigerà u centru AI in Mosca, ma hà dettu chì a squadra includerà esperti lucali di intelligenza artificiale cum'è u prufessore Dmitry Vetrov da l'Università di Economia è u prufessore Victor Lempitsky da l'Istitutu di Scienza è Tecnulugia di Skolkovo.

U giant sudcoreanu hà revelatu chì a so ricerca di l'AI si cuncentra in cinque aspetti fundamentali: l'AI hè centrata in l'utilizatori, sempre apprendu, sempre quì, sempre utile è sempre sicuru. U travagliu in i centri citati si focalizeghja nantu à questi aspetti chjave. Samsung hà piani ambiziosi per i prossimi anni, sperendu à offre prestu servizii persunalizati è intelligenti à l'utilizatori.

intelligenza artificiale-fb

U più lettu d'oghje

.