Chiudi annunziu

Per avà, ùn sapemu ancu esattamente quandu Samsung a prisentarà ufficialmente Galaxy A9 Vechju. Un dispusitivu cù u numeru di mudellu SM-G8850 uni pochi ore fà dimustratu in video in tutta a so gloria. In ogni casu, i ritratti cuminciaru à circulà in Internet chì mostranu chì u dispusitivu vene in almenu duie varianti di culore - micca solu in u tradiziunale neru, ma ancu in biancu.

Samsung prova di catturà l'attinzioni di i clienti in u mercatu cinese, per quessa chì hà deviatu da u so stile precedente di smartphones mid-range. Galaxy L'A9 Star hà una camera doppia verticale verticale chì pudete cunnosce da, per esempiu, l'iPhone X è l'Huawei P20. Di sicuru, ci hè ancu un lampu LED duale. Inseme cù questu, ci hè un lettore di impronte digitali in u spinu.

Quandu si tratta di u fronte di u smartphone, u disignu hè simile à l'altri smartphones chì Samsung hà introduttu questu annu. Allora significa chì Galaxy L'A9 Star hà un display Infinity 6,3-inch cù biselli minimi. Fate selfie perfetti cù a camera frontale di 16 megapixel. U smartphone pare avè un buttone dedicatu per Bixby, simili à i mudelli di punta Galaxy S9 è S9+.

Dentru u telefunu hè 4 GB di RAM è 64 GB di almacenamiento internu. A camera doppia usa un sensoru principale di 24 megapixel è un sensor secundariu di 16 megapixel. A bateria hà una capacità di 3 mAh.

galaxy a9 vechju fb

U più lettu d'oghje

.