Chiudi annunziu

Solu ieri vi avemu infurmatu chì u prossimu Galaxy Note9 rivelatu in u benchmark di e so specificazioni - per esempiu, chì in u mercatu di i Stati Uniti serà vindutu cù un chip Snapdragon 845 è chì riceverà 6 GB di RAM. Uni pochi ore dopu si mettenu a vela à a superficia informace chì u phablet serà ancu dispunibule in una versione spogliata cù 512GB di almacenamiento internu è 8GB di RAM.

Ma sta volta, un video chì mostra u vetru nantu à a visualizazione per a Nota 9 hà vistu a luce di u ghjornu. Galaxy S9+. Tuttavia, u vetru catturatu in u video pare esse un pocu più longu, suggerendu chì puderia esse veramente per a Nota 9.

Sicondu l'infurmazioni finu à avà, u telefunu uttene un display di 6,4 inch, ma à a fine deve esse. Galaxy Nota 9 2 millimetri più chjucu cà Galaxy Nota 8, suggerenu chì Samsung riducerà i cornici di fondu è superiore. In quantu à e specificazioni, a novità ùn serà micca assai diffirenti da u so predecessore. In origine, ci era speculazione annantu à un lettore di impronte digitali in a visualizazione, chì Samsung hà probabilmente abbandunatu à a fine. Tuttavia, a Nota 9 hè prevista per offre una batteria di capacità più grande.

Ùn ci vole micca scurdà di u stylus S Pen migliuratu, ancu s'ellu ùn hè micca cunnisciutu ancu ciò chì migliurà offre. Semu à circa dui mesi da u spettaculu, cusì pudemu cuntà uni pochi di fughe di più.

galaxy nota 9 fb

U più lettu d'oghje

.