Chiudi annunziu

Premiere Galaxy Cù u Note 9 inesorabilmente avvicinendu, ùn hè micca maravigghiusu chì novi fughe, video, foto è renders di u dispusitivu sò avà cuminciatu à a superficia. Per esempiu, avemu amparatu à a mità di u mese chì a Nota 9 serà ligeramente più chjuca di u so predecessore, a Nota 8, mentre chì a dimensione di a visualizazione ferma u listessu. Ci hè solu una spiegazione pussibule - Samsung riducerà i frames sopra è sottu à a visualizazione. È questu hè ciò chì u famosu leaker Ben Geskin hà avà cunfirmatu.

Geskin nantu u vostru Twitter hà spartutu una maghjina chì capta a diffarenza esatta trà a Nota 9 è a Nota 8. Ancu s'ellu in quantu à u disignu, a novità à u primu sguardu serà u listessu cum'è u mudellu di l'annu passatu, in fattu, e so dimensioni seranu ligeramente più chjuche, grazia à i biselli più stretti. Quelli ingegneri anu da sminuisce à un minimu veru è à u stessu tempu si mette in elli una galassia sana di sensori per scanning a faccia, iris, camera frontale è dopu ancu un sensoru per detectà a forza di pressu u buttone di casa.

Ancu se i frames più stretti ponu esse cunsiderati un cambiamentu benvenutu, questu serà probabilmente l'unica innovazione di design intergenerazionale. A Nota 9 duveria principarmenti offre una camera doppia mejorata cù una apertura variabile, un stylus S Pen più perfettu, una nova generazione di autentificazione biometrica in forma di Intelligent Scan, è infine cumpunenti notevolmente più putenti.

Galaxy Note 9 vs Note 8 biselli FB

U più lettu d'oghje

.