Chiudi annunziu

L'applicazione PhoneMaps hè stata creata per un solu scopu. Sè vo site un excursionista o ciclista avid, duvete definitivamente intensificà u vostru ghjocu avà. PhoneMaps hè una applicazione chì offre carte - ma micca solu qualsiasi carte. Questa hè una applicazione chì permette di vede facilmente e carte turistiche è ciclistiche da tuttu u mondu. Sè vo campate un stile di vita sanu, l'eserciziu va in manu, è preferite fà un smoothie di frutta invece di Coca Cola, assicuratevi di leghje sta rivista. L'applicazione diventerà un aiutu utile per parechji turisti.

Cù PhoneMaps, avete u mondu in u palmu di a manu

Cumu l'aghju citatu in l'intruduzione, tutta sta applicazione gira in l'escursionismo è in bicicletta. Ciò chì diceraghju da u principiu hè chì tutta sta applicazione hè gratuita è ùn avete micca bisognu di pagà per questu. Ancu l'annunzii sò affissati in questu, ancu i sviluppatori di l'applicazioni anu da guadagnà a vita. Se truvate l'annunzii fastidiosi è site dispostu à pagà una piccula quantità, chì hè un ridiculu 99 curone per annu, per ammuccià l'annunzii, pudete fà. Ti sbararà di l'annunzii è sustene i sviluppatori.

Un'altra grande funzione di PhoneMaps hè chì offre carte offline. Questu significa chì ùn avete micca bisognu di cunnette à Internet quandu esce in u campu. Tuttu ciò chì duvete fà hè di scaricà una certa sezione direttamente à a memoria di u dispusitivu in anticipu, è ogni volta chì avete bisognu, ancu senza un signalu, pudete vede a mappa. Hè sta funzione chì hè a chjave per l'applicazione stessu. Oghje avete da pagà per carte offline, ma questu ùn hè micca u casu cù e carte PhoneMaps. Tuttu hè assolutamente liberu.

E mape ?

Manderaghju cù e carte dispunibuli - se site familiarizatu cù e carte turistiche è ciclistiche, certamente sarete piacè di u fattu chì l'applicazione PhoneMaps offre sia carte vettoriali di u mondu sanu sia carte raster per a Repubblica Ceca è Slovacca. chjamatu SHOCart (pudete cunnosce da u portale cykloserver.cz). Cumu l'aghju citatu parechje volte, ancu queste carte raster sò parti di l'applicazione è ùn paghe micca un centesimu per elli.

Aghju decisu di dedicà un paragrafu più speciale à e carte offline. Cum'è un turista, certamente apprezzerete e carte chì sò offline. Risparmiate a bateria perchè ùn sarete micca dipendente da Wi-Fi o dati mobili, chì drena a bateria à un altu ritmu ... in più, se ùn vulete micca piglià un bancu di energia cun voi in una caminata, ogni percentuale di bateria chì risparmiate vale a pena. Allora cumu si scaricate queste carte offline à u nostru dispositivu per aduprà? Avemu da mustrà questu in u prossimu paragrafu.

Cumu scaricà facilmente e carte offline à u vostru dispositivu

Sè vo decide di scaricà i maps direttamente à u vostru dispusitivu, u prucessu hè assai sèmplice. Avemu apertu u menù di l'applicazione è selezziunate a prima opzione, a colonna Maps. Dopu à cliccà nant'à sta opzione, tutta a mappa ingrandisce è crea un tipu di "griglia" nantu à questu in forma di picculi quadrati. Ogni quadru vi mostrarà quantu spaziu occuparà in u vostru dispositivu è s'ellu o micca sta sezione hè attualmente scaricata. In questu modu, pudemu cliccà nantu à quanti squadre chì vulemu - seremu limitati solu da u spaziu in u almacenamentu di u nostru dispositivu. Se vulemu passà à u modu offline, simpricimenti accendelu in u menù - utilizendu u cambiamentu chjamatu Modu offline.

Pianificazione di rotta

S'ellu hè bellu fora è ùn avete nunda à fà, una di e migliori suluzioni hè u sport - in questu casu, caminata o ciclismo. Ma prima di andà in un locu, duvete pianificà a vostra strada. È hè esattamente ciò chì serve l'applicazione PhoneMaps, chì vi aiuterà cù a pianificazione. Basta à selezziunà l'opzione di pianificazione Route in u menù è sceglite u puntu di partenza cù a destinazione di a strada. Di sicuru, se decide di allargà u viaghju, pudete ancu specificà i posti chì vulete passà. Dopu avè pianificatu è sceltu una strada, pudete vede a so infurmazione - i.e. lunghezza, quantu vi purterà o, per esempiu, l'elevazione di tutta a strada.

Salvà a strada

Di sicuru, pudete ancu salvà tutte e rotte pianificate in modu chì pudete vultà à elli in ogni mumentu in u futuru. Se pianificate una strada, pudete truvà in a tabulazione My Routes in u menù. U stessu hè applicà à a colonna I mo punti - se truvate un locu interessante o affascinante durante u vostru viaghju à traversu a natura chì vi dà energia pusitiva, pudete solu salvà. Dopu avè salvatu, apparirà in a sezione I mo Punti, è in casu chì decide di guadagnà energia è forza, pudete facilmente vultà in quellu locu in ogni mumentu cù a mappa.

Record di rotta

Dedicaraghju un altru paràgrafu à e rotte, vale à dì l'opzione di registrazione Route. Questu hè un strumentu assai utile chì vi vulete definitivamente aduprà. Sè vo site digià equipatu per u viaghju, avete mappe offline scaricate, un telèfonu abbastanza carica è i scarpi giusti pronti, tuttu ciò chì duvete fà hè di inizià Track Record. Cum'è u nome suggerisce, questu strumentu vi seguitarà durante a vostra caminata è a trama induve caminavate o cavalcate oghje. Di sicuru, ancu durante a registrazione, pudete aghjunghje lochi interessanti à a sezione I mo punti o, per esempiu, piglià ritratti di certi lochi.

Mostra a vostra cunniscenza da e guide

Una di l'ultimi opzioni truvate in PhoneMaps hè e guide. Quessi sò un tipu di "enciclopedia mobile", chì sò spartuti in trè tippi. U primu tipu appartene à i turisti, u sicondu à i ciclisti è u terzu à i classici chì, per esempiu, andavanu in una destinazione in vittura, ma vulianu amparà qualcosa prima di ghjunghje. Tutte e guide (à u mumentu di a scrittura, ci era più di 80 dispunibuli) seranu affissate in u menù in a colonna Guides. Se una di e guide ci interessa, pudemu decide di cumprà dopu una breve preview è degustazione. Ogni guida chì avete mai acquistatu apparirà dopu in u menù sottu a tabulazione My Guides.

Cunclusione

Sè amate a natura più di ogni altra cosa è ti fa sentu rinfrescatu è felice, pensu chì PhoneMaps hè l'app per voi. Tutta l'applicazione hè assolutamente gratuita. Mostra annunzii, ma ùn vi disturbanu micca. Inoltre, se l'applicazione ti interessa veramente è ti piacerebbe sbarazzarsi di l'annunzii, tuttu ciò chì duvete fà hè di fà una compra per 99 corone in i paràmetri di l'applicazione è sarete liberu di annunzii per un annu. E carte offline sò ciò chì face chì PhoneMaps si distingue da l'altri app di caminata è bicicletta. Infine, hè impurtante di mintuvà chì l'applicazione PhoneMaps hè dispunibule sia per i turisti cù Androidi telefonu, è per i turisti cù un telefuninu Apple. Sè decide di pruvà, pudete fà aduprendu i ligami sottu.

phonemaps_fb

U più lettu d'oghje

.